Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

god kväll! 

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Vilka underbara bilder i BT!! 
    Extra glad att se lilla solstrålen Ida! Fina randiga suiten-är den fr lagersalg?

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-16 21:35:10 följande:
    Blev det nån bild på Thea i lejonen?
    finns i BT nu
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    mortillsju skrev 2008-06-16 21:40:07 följande:
    Härligt med Hilda i Bt igen LOVELIVA!!! Jag har verkligen saknat hennes söta och glada ansikte!! LINA MED LITEN den lejontröjan hamnade verkligen på rätt liten sötnos. Hon passar så fin i den!!
    Tack! Jag va lite putt först att den andra färgen va slut-men jag gillar denna också nu när jag sett den live
    Buttelina skrev 2008-06-16 21:39:24 följande:
    sötfisen då
    Tack
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-16 21:42:33 följande:
    Men lilla Thea har ju blivit stora Thea. Så ljushårig och ser så vuxen ut, men fortfarande lika söt
    Jo ibland så ser hon riktigt "stor" ut
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Isold: tack vare din bild innan så blev det en aptröja med Den orange ser bara så underbar ut!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Infinite Joy skrev 2008-06-16 21:49:36 följande:
    Jag klickade iväg en beställning just... ingen stor, utan bara midiapplesuit till killen och tröja åt tösen.... svart blev det efter att ha kikat i bt.
    även små beställningar är roliga
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 21:56:14 följande:
    Maia är vaken här!! Somande vid 7 men har sen vaknat och gallskrikit var tjugonde minut så nu gav jag upp och tog upp henne. Så nu ligger hon i min säng här bredvid o tittar på mig när jag skriver. Ser ju hur trött hon är...men av någon anledning verkar hon inte kunna somna...hon vill inte att jag ska hålla henne...hoppas att hon inte har ont någonstans
    stumpan då. Skickar en  liten kram till henne...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-16 22:04:02 följande:
    God kväll!!Massa härliga bustroll i bildis Lina --- du har inte glömt plastiscken med sötfian i va eller har jag blundat mig förbi den?  
    upps nej det har jag glömt! Får se vad vi kan skaka fram i morgon...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 22:08:46 följande:
    Värst va spindeln klättrar upp för trån många gånger ikväll tror Maia sjungt den 6-7 gånger nu Vyssar sig själv till sömns hoppas jag Försökte lägga mig bredvid henne men blev "vänligt" bortsparkad...komma här o sno min säng! Vilken unge!!
    Haha skönt att hon är på gott humör iaf Mamma får ju flötta på sig fattar hon väl. Klartr Maia vill ligga i STORA sängen och gosa
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10