Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-16 23:19:44 följande:
    ja, dom små liven är hopplösa just nu isabel hoppar upp isoffan och lillebror efter, sen klättrar han på ryggen och armstöden på soffan också och där springer jag hönsmorsan och säger ajaj och tar ner honom igen... typ 100ggr om dagen
    kan du inte bara emballera honom i bubbelplast?? Dämpar fallet och bara att spola av när han ätit
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-06-16 23:22:35 följande:
    Är han slug får kvinnan vara slugare . *flinar* ajj ajj och neeej. Vad gör er Lillebror när du säger så?? Vår flinar bara och skakar på huvudet. Ibland klappar han händerna lite eller spelar på läppen som för att berömma sig själv . Känns som att det bara tror att tillsägelser är en enda lååång lek .
    Sådär gör Thea med!! Ajaj och nejnej = huvudskakning och flin... sen förvandlas hon till en bålgeting när jag visar att jag menar nej och lyfter bort henne fr tex toalettstolen som är sååå kul just nu.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    svischan skrev 2008-06-16 23:25:30 följande:
    bebis ja... brorsan ska få en i höst, och bästa vännerna i vinter... får klara oss med dem sålänge=)
    klämma på andras bebisar är mysigt det med!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    terezita skrev 2008-06-16 23:29:05 följande:
    kan du inte marknads föra den ideen.. tycker jag lät helvettigt!!! kanske tillochmed att du fodrar molo med bubbelplast så det blir roligare att köpa
    hmmm ja det kanske är dags att skola om sig
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-16 23:30:50 följande:
    måste berätta en sak. isabel var bajsnödig igår och så var jag på väg att följa med henne, men det ville hon inte utan hon ville att bia skulle följa med. Så jag tänkte, fine, vad kan hända liksom, hon sitter ju på toaletten så han kan ju inte kasta i en massa grejer där. så hon hoppade upp och satte sig och kallade på lillebror som glatt spatserade in på toaletten... det gick en stund och jag skulle gå in för att se om hon var färdig... när jag kommer in står lillebror sidan om henne och typ puttar henne framåt och är just på väg att fånga upp bajskorven som ligger där och flyter . Isabel sa inget heller..TÄNK om jag kommit 30 sek senare jäkla busungar.
    åh fyyyyy! Det där får han lägga av med, annars vill inte Thea kramas
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    svischan skrev 2008-06-16 23:35:31 följande:
    Det är underbart! Bästa vännerna bor nära, så där ska klämmas varje dag=)
    perfekt ju!

Tildamamman: samma här! Thea raklång på golvet är inte ovanligt här hemma...*dramaqueen*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-06-16 23:41:04 följande:
    *puh* Tur att du kom! Annars hade du kanske inte behövt ge Lillebror middag ....
    *kräks av tanken*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    svischan skrev 2008-06-16 23:45:11 följande:
    En kompis till oss har en dotter som går på dagis. En dag vid vilan var dottern bajsenödig och uträttade sina behov som det sig bör i blöjan. Men därefter tog hon av den och kletade ner sig själv och de närmaste sovkompisarna och väggar och lite annat... Kul att träffa de andra föräldrarna senare den dan=)
    stackars barn o stackars personal som fick städa!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

måste med sova känner jag! sov gott

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God morgon!
    här va det relativt lugnt o stilla...

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10