Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nu finns dom nya Lindex velorisar i deras web shop ifall ni inte redan visste det.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    loveliva skrev 2008-06-26 22:08:32 följande:
    Ja, och jag höll i dom igår i ca 1/2 timme Men hängde tillbaks dem, tycker ser jättefina ut på bild, men lite dassiga i verkligenheten, men man kanske vänjer sig?

Känner igen det där, jag gillar inte färgerna riktigt, hade velat ha mer somriga färger. Och än så länge passar ju Liams gröna/oranga/gula och lila ifrån baby avdelningen.
  • ängeln83

Godmorgon

Återigen får man sota för att man går och lägger sej för sent, Liam vaknade vid 3, tok pigg Förvånad, han satt och lekte själv i sin säng till kl 5, sen somnade han om och sover fortfarande. O jag som hade hoppats på en hel natts sömn eftersom jag ska på sommarfest ikväll.

• ängeln83
    lillronya skrev 2008-06-27 08:52:51 följande:
    Godmorgon i tråden!
    Godmorgon

Ifall du undrar vart din suit tagit vägen så borde den komma idag, jag postade den i måndags och av någon anledning så kom den tillbaka till mej igen, men igår la jag den på lådan igen, du kan väl hojta till när du fått den så jag vet att inte posten tabbat sej igen
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-06-27 09:11:48 följande:
    förresten så fin din tatuering var! Min sambo är så glad för sina tatueringar jag vågar inte göra en, inte för att jag är rädd för smärtan utan mer för att jag är rädd att jag ska ångra mig. den röda nanoou suiten du hade som du sålde. provade du den på liam? passade den?
    Tack så mycket Blev riktigt nöjd.
    Har velat tatuera mej i flera år men också varit rädd för att ångra mej, men sina barn kan man ju aldrig ångra

Jopp, jag provade den på Liam, den passade, sålde den mest eftersom han aldrig använder suits. Lite trång i överkroppen bara, men det är ju alla suits på honom
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-06-27 09:18:18 följande:
    trång i överkroppen... hmm det var det jag befarade
    På längden då alltså. Liams överkropp är ju typ dubbelt så lång som benen
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-06-27 09:23:36 följande:
    ja, på längden... lillebror är nog rätt så proportionerlig hmm
    Då funkar den nog på honom.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 09:26:24 följande:
    Så nu skyller jag på Butte att det råkade hamna en Nanoou suit hos mig Sen slank det med Kik Kids korta sommardress. REA på KIk Kid fram till söndag, 50%! Den kostade 135 spänn. Lagom! Har velat köpa den innan men tyckt det varit för dyrt.
    Ha ha, stackars Butte.
  • ängeln83

Jag är grymt shopping sugen nu, men hittar inget som jag vill ha, katastrof.
    Enda shoppingen denna veckan är ett regnställ som jag beställde igår, nödvändigt men tråkigt.

• ängeln83

Tillbaka från en promenad, alldeles perfekt väder ute idag, lagom varmt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10