Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-30 12:42:13 följande:
    Ah den har jag till sonen i stl 90 och det är stort på honom. Han har stl 80 i deras jacka, det är sååå stora i storleken.
    Verkligen stort i storlek, tuuur att jag inte tog 90
    Men väldigt fint annars, härliga färger.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 12:51:25 följande:
    Jag handlade också där idag Det blev:Katvig svart och grön velour byxaRosa Katvigleggingsrosa kort midiapplesuitESL svart och röd uggletröjaGrön hoodklänning med hund från Kaxigdesign (någon som testat det märket förut?)Allt för 791kr. Billigt Jag har shoppat för alldeles för mycket denna helgen alltså  men det är för att jag slipper halva Julihyran ju...säljer min lägenhet från 15 Juli och den nya har jag gratis hela Juli...så då går ju de pengarna till kläder såklart
    Det var ju riktiga fynd ju
    Såklart att pengar som inte behövs till annat går till kläder, vad ska man annars köpa lixom?!
  • ängeln83

Nu får banne mej gubben snart hasa sej ur sängen, förstår han inte hur hopping sugen jag är?!
    Hoppas 1klass har lite shysst rea i butiken, och att dom långärmade Katvig tröjorna finns kvar, kostade typ 70 kr, ångrar SÅ att jag inte köpte dom sist.

• ängeln83
    Myris83 skrev 2008-06-30 13:05:25 följande:
    Ängeln: Vilken storlek har du på IdaT:s regnkläder, tror att Elsa och Liam är ungefär lika gamla va?
    Jag köpte aldrig några, men hade tänkt köpa 86/92 isf, jag köpte Didriksons istället.
  • ängeln83
    NovJenny skrev 2008-06-30 13:37:36 följande:
    Ja, funderar på Jönköping men vet inte hur det är där.Bor 20 mil norr om Stockholm ca.
    Jönköping är kanon fint O där bor ju nästan jag.
    Ligger super fint vid Vättern, super mysiga resturanger som ligger på Piren precis jämte Vättern. En massa bra shopping ställen, bl.a 1klass, Bombom och Krakel som säljer danska kläder
  • ängeln83

Godkväll allihopa.

Vad hittas på här inne då?
    Vi har varit i Jönköping hela eftermiddagen, fick tag på det jag ville ha, nya velorisar och igekotts tröja på Lindex.
    Åkte en sväng till 1klass också men där fanns inget av intresse, förutom en Molo fleece, men sambon tyckte det räckte med 6 jackor

• ängeln83
    gosmamman skrev 2008-06-30 21:38:02 följande:
    vad fin kombo med småfolkströjan + lindex shortsen
    Ah
    Det var exakt samma blåa färg.
  • ängeln83
    terezita skrev 2008-06-30 21:41:31 följande:
    nu har jag laddat upp lite bilder i bt!!ängeln vad fiiiiiiiiiiiiiiint grabben din passar i gult asså!!
    Fina bilder i BT

Jopp, gult o grönt är nog hans färger tror jag.
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2008-06-30 21:49:31 följande:
    Lägger in bild här för er som är intresserade , sorry OT men min tatuering jag gjorde idag och jag är mer än nöjd!! Bra eller dåligt haha det lär bli fler....
    Suuuper fin
    Kikade nyss på den i den tatuerings bild tråden.
  • ängeln83

Äntligen sover Liam, han somnade givetvis till i bilen på väg hem innan, fast nu lär jag nog få sovmorgon ialla fall

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10