isold2003 skrev 2008-08-10 20:13:43 följande:
God kväll! Nu är maken på jobbet och pojkarna i säng Vi har också varit på IKEA idag men vi var där på fm och det var knappt någon där, skönt! Ingenting belv det handlat dock, bara fika Nu på eftermiddagen blev det en springtur och så har jag fixat med Traderas Powerlister så att jag kna lägga ut lite mer där om en liten stund. Puh, nu har jag ute nästan allt som ska säljas. Drar mig för att lägga ut Molos vinteroveraller bara, är rädd för att de ska gå för billigt.Lilronya, vad fint det var med Villervalla till Nova star wct:n, superkombo!Kaordisk mamma, åh så fin din kille är i den Småfolkströjan!!Incommunicando, fin kombo med de underbara cirkusbyxorna!Nikki, de Molobyxorna är jättefina på din sötnos!CamillaJ, så fin han är din Albin! Vilken fin färg det var på den IdaT jackan, härligt klarblå.Humla, söta Moa. Visst är det synd att Phunkycool lägger ner men helt förståeligt att det blev för mkt just nu för shopägaren.

ääälskar cirkusbrallan, imorgon räknar jag med att min cirkussuit ska komma, den har jag väntat på ett tag...
ängeln83 skrev 2008-08-10 20:17:43 följande:
Godkväll allihopa?Shoppas det nåt?Jag är shopping sugen, men vet inte riktigt på
vad.Vi har varit hos mina föräldrar ikväll, behövligt annars hade det blivit en kinkig kväll eftersom han inte sovit något på dagen, men herregud va trött han var nu när vi kom hem, somnade efter halva vällingen.
jag shoppade nyss en Molosuit, den nya med färgsprakande cirklar, ett linne med planeter och ett linne orange/blå Katvig, linnena ska han ha i vår/sommar.