Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tildamamman skrev 2008-08-09 21:59:27 följande:
    Mudden tight?? Jag som trodde att vitsen med resår var att man skulle kunna äta hur mkt glass man vill på fredagskvällen .Shit, nu blev det beslutsångerst både mellan strl och färger. Incommunicado - Hur ser du att de är slut. Här ser det ut som att alla färger finns i alla strl.
    ej i lager står det ju under?
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    gosmamman skrev 2008-08-09 22:03:23 följande:
    Det kommer bli bra ska du se, det är underbara mysbyxor.Nu ska jag hänga lite tvätt.
    tack för tipset!! Har alltid velat köpa sådana brallor! Man blir så blek i rosa, men eftersom det är byxor så kan man ju ha annat upptill.
  • Damien och Adrian
    Mawe123 skrev 2008-08-10 12:40:50 följande:
    Behöver hjälp, sitter och försöker göra lite MOLO inköp men hittar inte vilken body det är tänkt att man ska ha till dessa byxor: www.matadorkids.se/index.php&pro...Tror ni Katvigs grön/grön randiga body passar, vill helst köpa body och inte tröja..Undrar också lite om storlekar, tycker de kan variera en hel del, någon som har dessa och kan säga om de är stora eller små i storleken: www.matadorkids.se/index.php&pro...
    de är normala i storleken, jag ahr båda byxorna. Molo har själva en grönrandig tröja i år, trerandig som matchar. Har ej sett den i body dock men det kan ju bero på att jag letar efter tröjor och undivker bodies.

Här är stjärnbyxan med Katvigs mint/grön, tror även att turkops/grön från i våras passar om än inte exakta nyanser, hade den tröjan till cikrusbyxa från Molo i sama gröna nyans.

tröjan jag talade om:
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-10 11:28:44 följande:
    incommunicadoSupersnygga byxor på en super snygg kille. Var finna dem att köpa???
    DK, funkymonkey men nu även sett dem på Gula Hästen i Göteborg och mamman till den snygga killen niger och bugar!
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2008-08-10 10:43:17 följande:
    åhh kommer det rödddd? vet du vilken färg på kantbanden???
    I katalogen kan jag bara se mörkgrön, mörkgrå, lila, orange o turkos. Jag vet att inte allt finns med där, men vet inget om övriga lurvisar tyvärr.
  • Damien och Adrian
    isold2003 skrev 2008-08-10 20:13:43 följande:
    God kväll! Nu är maken på jobbet och pojkarna i säng Vi har också varit på IKEA idag men vi var där på fm och det var knappt någon där, skönt! Ingenting belv det handlat dock, bara fika Nu på eftermiddagen blev det en springtur och så har jag fixat med Traderas Powerlister så att jag kna lägga ut lite mer där om en liten stund. Puh, nu har jag ute nästan allt som ska säljas. Drar mig för att lägga ut Molos vinteroveraller bara, är rädd för att de ska gå för billigt.Lilronya, vad fint det var med Villervalla till Nova star wct:n, superkombo!Kaordisk mamma, åh så fin din kille är i den Småfolkströjan!!Incommunicando, fin kombo med de underbara cirkusbyxorna!Nikki, de Molobyxorna är jättefina på din sötnos!CamillaJ, så fin han är din Albin! Vilken fin färg det var på den IdaT jackan, härligt klarblå.Humla, söta Moa. Visst är det synd att Phunkycool lägger ner men helt förståeligt att det blev för mkt just nu för shopägaren.
    ääälskar cirkusbrallan, imorgon räknar jag med att min cirkussuit ska komma, den har jag väntat på ett tag...
    ängeln83 skrev 2008-08-10 20:17:43 följande:
    Godkväll allihopa?Shoppas det nåt?Jag är shopping sugen, men vet inte riktigt på vad.Vi har varit hos mina föräldrar ikväll, behövligt annars hade det blivit en kinkig kväll eftersom han inte sovit något på dagen, men herregud va trött han var nu när vi kom hem, somnade efter halva vällingen.
    jag shoppade nyss en Molosuit, den nya  med färgsprakande cirklar, ett linne med planeter och ett linne orange/blå Katvig, linnena ska han ha i vår/sommar.
  • Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-08-10 22:33:23 följande:
    har rensat långärmade tröjor hos stora tjejerna idag, så nu har mellantjejen 20 (som är max) men stortjejen har bara 12  Vad synd Har dock spanat in mig på två molo till henne och så ska hon nog få blå/grön Katvig, för den tyckte hon var fin. Sen behöver hon lite ribbade baströjor från Pop också och så finns det ändå utrymme för ett par spontanköp. Härligt
    spontanköp är roligast!
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-11 13:06:41 följande:
    incommunicado härlig cirkus suite. En av de grejer jag har kvar på önskelistan, vill se bild på senJag fick båda byxorna idag och blev jättenöjd
    åh vad bra!

självklart ska jag testa den på sen, längtar!
  • Damien och Adrian
    Elaizans mamma skrev 2008-08-11 13:11:46 följande:
    Någon som vet nån webbshop där de har fått in Molos vinteroveraller?Tacksam för svar.
    matadorkids har fått in en del, men inte de tjocka vinteroverallerna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10