Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

god dagens, skrev ett inlägg imorse somjag utgår från försvann, man kommer ju inte in här.

Jag vill ha Katvigstrumpor, de blå/orange från i våras stlk 21-23 om någon hittar - jag vill också ha de nya blå/gröna st 21-23 (eller är de lika små som de andra jag köpte, grrrrr) - gärna fraktfritt.... någon som vet var? letat lite men man orkar ju inte kolla ALLA shoppar. funkybaby hade de grön7blå, men de har 39 kr frakt el nåt, det blir dyyyyrt.

stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2008-08-14 16:01:03 följande:
    Äh nu är det ju dags att gå och baka bullar....
    jag bakar bröd o tvättar medan sonen sover.

Impade behöver ni inte bli dock, har bakmaskin.
  • Damien och Adrian

Isold, stämmer in i kören, väldigt snygga kläder/komb!

många fina barn som vanligt i BT!

Jag fick lite paket idag, Katvig o Molo - lagt in i BT nu.

GODNATT!

• Damien och Adrian
    skorpan06 skrev 2008-08-15 09:40:16 följande:
    Ni som verkar kunna danska barnkläder Om det står storlek L i ett par vantar från Lego, vilken storlek/ålder motsvarar de?
    kontakta säljande butik, de vet nog bättre, just Lego verkar folk inte handla här, jag har inte gjort det iaf.
  • Damien och Adrian

God morgon förresten, förmiddagsfikat avklarat, sonen sover och jag har en stund för mikg själv *guldmund*

Jag är skittröttmen ska se om jag orkar plocka lite med tradera o powerlistern.

ESL - vill gärna ha crazy owl-body om den kommer i svart/vit, gillar inte brunt så mkt och ska ha mkt svart i höst.

Var på förskolan igår för att kika lite o fick "hemläxa" att ordna med lite bilder på Damien och fixa kläder. Allt måste namnas förstås... Ska välja ut en del av märkeskläderna, lite ränder o så från Katvig kankse o namna, så att ungefär samma kläder cirkulerar på dagis så resten kan förbli onamnade o slippa fläckar kanske. .-D

sonen vaknade, man ska inte säga för mkt...

• Damien och Adrian
    belladona skrev 2008-08-15 10:23:55 följande:
    dessa vävda namn band är  är bra med taggits  www.vavnamn.se/vavda.php 
    åh tack för tips - ska man ta taggits el stryka på dem? kan taggits ta bort lätt kanske sen när man säljer?
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2008-08-15 15:40:59 följande:
    Isold- grabbarna är superfina i sina Molo och Mat-kläder! och massa fina linnen också Lollypop- söt lintott i ESL!Incommunicado- Åh, snygg shopping! Börjar bli mer och mer sugen på prickarna.Nilam- Vilken söt tös i rosa leggings och älgar!Helle- vilken goding! Hur gammal är Gustav nu?Butte- Åh vad fin Isabel är i miniapple! Och Bia! Säger som du...vill också ha miniapple tillbaka. Helt klart snyggaste Katvigsprintet!Schysst min Bia har! Vem räcker han ut tungan åt? Syster?
    Ja cirklar/prickar är verkligen häftiga!

Du är alltid så duktig/snäll som gör massa enskilda kommentarer om allt du ser i BT. Det är säkert fler än jag som uppskattar det!
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2008-08-15 17:33:40 följande:
    Ja, det har verkligen växt i mina ögon. Jag ska kolla nästa vecka om det är ett "Noel-plagg" eller inte Tack! Jag försöker kommentera men ibland hinner/orkar jag inte och sen vet jag inte om alla läser i tråden (en del smygisar kanske ) eller bara lägger in bilder.Har du shoppat färdigt allt till D än då? Eller blir det lite mer höstsaker?
    haha, blir aldrig färdig! Mycket av det jag köpt kna han inte ens ha ännu, jag köpte stort eftersom jag hade massor från början... dumt kanske. Manläöngtar jju efter att använda alla höstnya saker men en del har han ju iaf.

Jag ska ha mer Katvig men det tar jag senare. Jag köpernågot i Moloväg hela tiden, nu är det ju lurvisarna man väntar på.

och du?
  • Damien och Adrian
    bloody sunday skrev 2008-08-15 17:45:03 följande:
    Hej på er! Kikar in en snabbis. Massa fint i bildis som vanligt! Har börjat jobba denna vecka så nu är det slut på ledigheten för min del. Känns ganska bra att komma igång igen. Alfred är hemma med pappa nu. Min lillkille sitter just nu och käkar melon- han älskar melon men "skyddsdräkten" måste på!!! Så kladdigt och blött!!!Incommunicado: Var köpte du byxorna med cirkusprint som jag såg du lagt in för ett tag sen. Så fina ju men jag har INTE hittat dom i nån svensk webshop. LitenBlomma: Grattis! Och vad kul att fynda de minsta kläderna på rea, brukar ju va de stolekarna som är kvar.
    Jag har köpt mina i DK, funkylittlemonkey.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10