Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Helle skrev 2008-06-02 19:14:06 följande:
    Har försökt skumma igenom tråden för att se om någon svarat på mitt Katvig inlägg. Hittar inget (men ber om ursäkt om någon redan har svarat).Hur är dessa i storlek?www.tradera.com/auction/auction.aspx hur är bodysar och tröjor i samma färg? Bör man gå upp en storlek som vanligt?
    Dom är små, jag köpte 18-20 till skrutt och dom var för små, han har typ storlek 19 annars.

Tröjorna har jag för mej är ganska korta, där ska man nog gå upp i storlek.
    Bodysarna tycker jag verkar vara lite större än tidigare kollektioner, skrutt har 80 i sina.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Emmsan skrev 2008-06-02 19:25:48 följande:
    jag bara måååste ha gul randig katvig body + babyhjälm :( har byxorna så nu e jag desperat ;)
    Årets gula Katvig?
  • ängeln83
    Helle skrev 2008-06-02 19:30:03 följande:
    Ops, ser nu på ovanstående att citaten blir rätt. Strange...Hur stor är din plutt? Funderar på vad jag ska köpa till Gustav till hösten. Typ från september när han är 4 månader. Strumpor och body alltså.
    Drygt 10 kg och 83 cm lång.
    80 sitter helt perfekt på honom, men skulle jag köpa flera bodys skulle jag köpa 86.
  • ängeln83
    jojoa75 skrev 2008-06-02 19:32:05 följande:
    kikade in på sweetfunky, hittade faktiskt inget jag MÅSTE ha... Är jag sjuk eller?? Gokväll  i tråden!Angelinah: kram!!! lider med dig....
    HA ha, undrade desamma om mej, hittade heller inget...la lite grejer i korgen men insåg direkt att det var ingenting jag egentligen ville ha, o man kan ju inte handla bara för att det är rabatt
  • ängeln83
    Emmsan skrev 2008-06-02 19:57:48 följande:
    dessa är det men nu när ni säger det så köpte jag ju dem när jag blev gravid förra hösten :( men vad tror ni att det är för skillnad på årets gula o dessa?
    Då är dom ju från tidigare kollektion, fast jag vet inte riktigt hur mycket som skiljer, har för mej att någon hade bild på båda färgerna jämte varanda här i tråden.
  • ängeln83

Här är årets gula:

• ängeln83
    Emmsan skrev 2008-06-02 20:03:45 följande:
    tror ni att jag kan ha sån tur att denna är samma som mina byxor??www.matadorkids.se/index.php&pro...
    Jopp, det tror jag
  • ängeln83

Godkväll

Här har det jobbats hela dagen, lite halv tråkigt men samtidigt skönt att slippa värmen ett tag
    Fick hem den uuuuurläckra uv dräkten från Mala idag, den ska invigas imorgon i poolen

• ängeln83

Duntoffla

Hann inte prova idag, men jag är glad att jag inte tog mindre, tog storlek 3 år, och den blir nog ganska lagom, och lite att växa i.

• ängeln83

Fick också skattepengarna idag, wooohooo va mycket pengar det blev på kontot helt plötsligt, blir dock inte så mycket hopping för dom, men ett par rejält härliga semestrar

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10