Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ännu en Småfolk t-shirt beställd
    Kom på att jag hade 20% hos Matador.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-06 08:51:51 följande:
    Men du kan inte skriva så utan att skriva vilken Jag har 3 på väg hem
    Ha ha, glömde ju
    Den gula med lila apor, sambon kommer gå i taket.
    Det blir nr 5 i samlingen.

Vilka har du beställt?
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-06-06 08:59:09 följande:
    Jag har fyra, snart men kanske kanske kommer det fler hit.Gul top låter förresten fint till Skrutts vagn, vanlig eller sommar?
    Hit lär det nog komma flera, dom finaste t-shirtsen som finns ju

Ah, vagnen skulle bli super fin med gult. Det var vanlig, lite synd att det är fleece bara.
    Hittade en fin filt igår också, funderar på att sy en sittdyna av den.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-06 09:17:39 följande:
    Grön med äpplen, gul med apor och vit med sköldpaddor. *längtar efter posten på måndag*
    Sköldpaddorna vill jag också ha ju...*fundilerar på ännu en order*

Mm, längtar också tills på måndag då postis kommer, har en massa på g hit.
  • ängeln83

Har letat efter jeans shorts till skrutt i flera veckor nu, har bara hittat tok dyra.
    Rotade runt lite i hans garderob innan och hittade ett par baggy brallor i storlek 56, dom vart helt perfekta som shorts Så på kalaset idag blir det byxor i storlek 56 och t-shirt i 86

• ängeln83
    Tjejtriss skrev 2008-06-06 09:39:17 följande:
    Haha, javisst kan man hitta småttingsaker som passar fortfarande Stella, som nu är 3 år, har i sommar ett par byxor för fjärde sommaren i rad. Det är ett par Esprit-byxor som hon fick första sommaren och de blir kortare och kortare, men är lika fina ändå. Älskar de byxorna!
    Ojdå, ha ha, kul när dom kan ha kläderna så länge

Jag har plockat fram alla byxor i storlek 62, perfekt som knickers/shorts denna sommaren ju.
  • ängeln83

Godmorgon.

Idag har vi sovit t kl 10, sköööönt, världens huvudvärk och lagom bakis, så jag mår väl som jag förtjänar
    Gubben ligger fortfarande i sängen, så dagens planerade picknick i stadsparken blir nog inte av

• ängeln83

Godmorgon girls.

Här är det bara jag som är morgonpigg, mina pojkar sover fortfarande. Skrutt var vaken till kl halv 1 inatt, vi hade lite kompisar hemma och grillade, när klockan var 22 och skrutt fortfarande var vaken så tog vi en promenad, skulle säga hej till sambons bror, när vi närmar oss hans hus så ser vi att grann huset står i lågor, övertänt hus och fullt med brandbilar och polisen, plus att halva byn stod där som åskådare.
    Fy vad hemskt att se ett hus brinna ner sådär, och vad hemskt för dom som bor där.

Här blir det nog rekord varmt igår, redan 26 grader i skuggan *pjuh*.

• ängeln83
    ängeln83 skrev 2008-06-08 09:08:04 följande:
    Godmorgon girls.Här är det bara jag som är morgonpigg, mina pojkar sover fortfarande. Skrutt var vaken till kl halv 1 inatt, vi hade lite kompisar hemma och grillade, när klockan var 22 och skrutt fortfarande var vaken så tog vi en promenad, skulle säga hej till sambons bror, när vi närmar oss hans hus så ser vi att grann huset står i lågor, övertänt hus och fullt med brandbilar och polisen, plus att halva byn stod där som åskådare.Fy vad hemskt att se ett hus brinna ner sådär, och vad hemskt för dom som bor där.Här blir det nog rekord varmt igår, redan 26 grader i skuggan *pjuh*.
    redord varmt IDAG, inte igår
  • ängeln83
    jojoa75 skrev 2008-06-08 09:45:10 följande:
    Usch vad hemskt.. Stackars människor som bodde där..Gomorron!
    Ja fy, sånt vill man ju inte ens tänka på, mamman i huset bara stod utanför och skakade.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10