lillronya skrev 2008-06-09 22:18:07 följande:
Vill köpa till barnen men 86 är slut i båda färgerna. Anjelin har ju 80/86 i det mesta. Blir 92 lagom då tro?Emilio har 80 för det mesta. Vad ska jag då ta till honom. 80 eller 92? 92 känns ju tokstort...
Jag skulle nog ta 92 isf till Anjelin och hmmm... 86 hade jag nog tagit till Emilio. Går det inte att beställa från nån annanstans?
Tjollabolla skrev 2008-06-09 22:15:54 följande:
Jag tycker 56 ser ut att sitta perfekt! Och hon ska ju framförallt ha den i helgen så behåll du den Ja det är till en nyfödd, han är väl 3-4 veckor gammal. Tack för hjälpen, det blir absolut en 65a!
Ja, det är sant. Bröllopet och midsommar är den främst till och det är då man vill att den ska sitta som bäst.
isold2003 skrev 2008-06-09 22:17:11 följande:
Jen80 fina bilder på dina pojkar i bildtråden! Superfint det gröna Småfolklinnet! Och Ava är en riktig sötnos
Tack

! Ja, det linnet är jättefint. Det är från förra sommaren, så det börjar bli lite tight

. Men det är stl 98/104 så det ska väl sitta rätt tight.
jojoa75 skrev 2008-06-09 22:20:57 följande:
Ingen fara.. Nu går det inte så bra på Tradera, så jag lägger lite skambud här o var o gråter inte om jag missar Som jag sa här tidigare när Buttelina budade över mig så om det hade varit nåt jag verkligen velat ha så hade jag ju inte gett mig...Sååå söt Ava i så fin klänning o storebrödrar oxå så klart!! Måste helt klart införskaffas hit, trots att här är överflöd av klänningar.. Men hon har ju solhatten o då MÅSTE hon ha klänningen oxå!!! *nickar o övertygar mig själv*
Kan man få för många klänningar

?!?! Klart hon måste matcha solhatten ju!!