Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman: Kom på att hon hade Småfolk på bägge bilderna. Men min favvis är iaf den med blommorna . Elefanterna är också söta...
Duntoffla: Din sötis var det ju med fina MAT-jackan. Bra köp!!
Isolde: Åh, va duktig du är som springer. Jag har lovat mig själv att jag ska ut och springa så fort jag känner mig ok i kroppen och inte har ont i bäckenet längre. Är sugen nu, men det är väl för att jag inte kan . Ska iaf försöka träna lite här hemma och försöka fixa till kroppen lite
. Har inte gjort ett dugg sen jag blev gravid med Liam 2004. Känner att kroppen behöver röra lite på sig, även om det inte är för att gå ned i vikt för det gör jag ändå. Kollade mig i spegeln idag och insåg att rumpan hamnar längre och längre ner för varje barn man föder haha
. Tror ni man kan få upp den igen
?!?!?
God natt säger jag med. Dags för sängen...
God kväll! Kikar som vanligt in en liten snabbis innan det blir soffan och en kopp fänkålste . Smakar inte så hemskt som det låter... Förhoppningsvis känns det bra i Avas lilla mage.
Idag har jag shoppat till mig igen. Åh, det är så kul att äntligen börja köpa lite kläder till mig. Har köpt en hel del nu den senaste veckan och igår blev det även ett par skor. Det är nog rycket efter att ha varit gravid och gått ned det mesta efteråt. Man behöver pigga upp sig lite då och det är ju verkligen så - känner mig sååå mycket piggare och gladare med en lite nyare garderob .
I em/kväll har vi varit hos ett par kompisar som hade kalas. Grillade lite, åt tårta och barnen lekte för fullt. Jättemysigt! De bor en liten bit utanför vårt samhälle så vi satte pojkarna i syskonvagnen och jag tog Ava i hennes liggvagn och traskade dit. Jätteskön kväll !
Har det shoppats nåt roligt ikväll då?
Söta Emilio i finfina NS ! Älskar byxorna och jackan - fast Ilon har bara byxorna, men jackan är superfin!
Söt Tara vid midsommarstången. Här har vi dansat runt stången vid 10 i morse i ösregn (var vid Öppna förskolan). Är det midsommar så är det
God kväll!
Var hos mina föräldrar igår och det blev rätt sent för barnen. Åkte inte hem förrän 22-tiden, men Ilon höll sig vaken hela vägen hem (20 min) medan Liam somnade direkt vi satte oss i bilen . Detta brukar dock inte påverka hans sömn, utan Liam brukar alltid vakna mellan 5.30-6.30, men i morse vaknade JAG strax innan 10 och då sov ff hela familjen. Hur knäppt som helst! Så vid 11 satt vi och åt frukost hela bunten. Liam och Ilon vaknade inte förrän efter 10 och Ava samtidigt som mig. Det är nog enda sovmorgonen vi fått både jag och sambon samtidigt på flera år
.
Isolde: Åh, jag längtar också efter höstkollektionen!! OCH efter en varm sommar!!! Vart är värmen?!?!??! och solen...