Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Helle skrev 2008-06-06 09:20:47 följande:
    Fick bekräftelse från linas fönster att grodbodyn från småfolk fanns Antingen har jag missat svaret el också har ingen svarat, men visst är det så att ni Småfolk-älskare vet hur de är i storlekarna? Normala? Funderar på fler bodysar nämligen.Idag fyller storkillen 2 år (född 060606 ) Vad fort det går. Och trots halsfluss och pencellin så blir det kalas. Han har piggat på sig rejält. Bild kommer sen när han har på sig fina Hugin tröjan till Fem myror-shortsen.
    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN   

• Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-06-07 09:04:41 följande:
    ja "dotline dress purple" ser lite rosaaktig ut. Tror den kommer passa maia fint
    har den i klänning jätte fin Glad
  • Rååsa Smurfen

hej behöver hjälp hur stava man till katvig broiler suit (är det rätt ) ,den i  hel dress velour med dragkedja . Ska lägga ut den o vill inte stava fel

• Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2008-06-08 20:07:34 följande:
    Inte broiler. Då blir det lite roligt.
    Skrattande  var rädd för det ,men nu blev det rätt iallafall .
  • Rååsa Smurfen
    Smileycat skrev 2008-06-09 12:22:09 följande:
    NU hade jag fått psot iaf.. Inga hemliga paket eller Meithai Men en så fiiiin lammsuit från Belladona dock.. Ett jättetack för den! !
    varsågod Glad
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-06-10 15:07:23 följande:
    ja, slå till, den är helt underbar nä, isabel kommer ha sk "dagiskläder" kommer väl säkert inte bli lika mycket danskt då.. mina små ska inte börja på dagis förrän i jan tidigast
    Tara har sina danska kläder på dagis  ,hon är alltid lika fin  när jag hämta henne som när jag lämnad   Hemma där imot  kladdas det mera , brukar  behövas flera ombyten per dag .
    Fick hem min katvig vind jacka i dag super fin  passade perfekt i stl 80 var lite rädd att den skulle vara för liten
  • Rååsa Smurfen
    J essica skrev 2008-06-10 19:09:28 följande:
    Oj jag skulle aldrig våga ha på de till dagis Massor med kläder som bara åkt i sopen för att det blivit fläckar som inte gått bort i tvätten.
    än så länge har det inte blivet en enda liten fläck från dagis
  • Rååsa Smurfen
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 19:17:10 följande:
    Fast jag fläckbehandlar kläder nästan varje kväll. Det blir en hel hög som ligger där och väntar efter att ungarna lagt sig.. Men det är värt det!
    så gör jag med  hemma  fläck behandalar  direkt med vanish
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10