Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

La in bild på Tara i sin underbara vindjacka från katvig ,var lite lång i armarna trots  att det är stl 80

• Rååsa Smurfen
    isold2003 skrev 2008-06-10 22:16:52 följande:
    Belladonna, fina tara! Så fin kombo!Jojoa75, superfin bild på din tjej! Luggen är fin nu tycker jag
    tack så mycket gillar jackan mycket
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-06-10 22:20:57 följande:
    jojoa: så söt lill tjejen är  Underbara ögon på den bilden Belladonna: riktigt avis på den fina jackan, söt din tös är, hon klär skitbra i rosa
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 22:22:47 följande:
    Håller med dig i allt du skriver
    tack så mycket Glad
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2008-06-10 23:49:59 följande:
    Redan skolavslutning? Våra får vänta till fredag.
    min son hade skolavslutning i dag Glad
  • Rååsa Smurfen
    Preggi skrev 2008-06-10 23:17:10 följande:
    Ja, det är ju lätt hänt.. Man blir lätt inspirerad av alla fina barn i BT. Belladonna, jättefin bild på din dotter i rosa! Nu blir det sängen för mig.. Helt slut efter att ha jobbat idag.. Hur ska det gå att jobba heltid sen? Ha en trevlig shoppingkväll! Gonatt
    tack så mycket Glad
  • Rååsa Smurfen
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 22:32:41 följande:
    Ååh vad fin den rosa katvigjackan var. Passade tjejen perfa. Hur är den i storlek?
    tack tycker den var stor  tog 80 då det bara fanns den på rean var jätte rädd att den skulle vara för liten ,men den var faktiskt lite stor  ,armarna är lite för långa . Tara brukar har stl 86 för det mesta
  • Rååsa Smurfen

godnatt  jag måste okså sova även om sonen hade skol avslutning i dag så har inte Tara sommar ledigt från dagis än så måste fortfarande vaknar tidigt.

• Rååsa Smurfen
    Hella28 skrev 2008-06-11 12:17:27 följande:
    Ni som har Katvigs midiapple-jackor...hur är de i storleken
    tycker de är lite stora  men inte jätte min dotter har den i stl 80  och den är lite lång i armarna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10