• Line80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-07 07:50:54 följande:
    God morgonDå var sommaren över för denna gången här med, regn i luften och kyligt ute. Vill ha sol sol sol.
    morgon!
    jasså har det slutat regna nu, när jag åkte förbi dej så vräkte det ner
  • Line80
    jompa skrev 2008-07-07 08:05:00 följande:
    Japp just nu regnar det inte men det hänger i luften så snart kommer det nog lite mer Vill ha en bra sommar ju då förra året var tråkig den med. Hoppas det snart blir bättre.Snart är det ingen ide att komma nån sommarkollektion.
    nej jag hoppas oxå på att sommaren ska bli bra, har sem from nästa vecka då hoppas jag verkligen det har vänt. har ju knappt använt sommar kläderna ju
  • Line80
    jompa skrev 2008-07-07 19:52:46 följande:
    Ni för snagga honom Kanske måste klippa sonen igen närmare jul och då blir det väl 3:e gången för honom och han är snart 3.
    närmare jul? då växer det inte fort hehe.. min 3-åring måste jag klippa varannan månad för att han inte ska se ut som ett troll haha. skönt vore det dock om det kunde växa långsamt för det är en ständig kamp varje gång han ska klippas å övertalning som gäller
  • Line80
    jompa skrev 2008-07-07 20:00:38 följande:
    Kan oxå ångra en del saker ibland, och en del saker har jag faktidkt köpt nytt nu till tjejen som jag ångrat.
    skönt att höra att det är fler än jag som har oanvända nya kläder som man ångrat..
  • Line80
    Tynne skrev 2008-07-09 07:57:02 följande:
    Go´morgon!Någon som sett dessa "Nova Star baggy denim special*Härliga denim byxor i ljus nyans ala'80 tal" i verkligheten??kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx...
    jag har dom till min dotter.. de är lika som de nya demin som finns ute men ljusare i tvätten.
  • Line80

jompa.. nej de fanns på mässan i gbg där såldes de som andra hands sortering pga feltvätt.. jag gav 200 för dem där

• Line80
    jompa skrev 2008-07-09 08:16:36 följande:
    Ok bara så man inte missar om det skulle komma höstnyheter liksom Väntar och längtar efter dem.
    nej jag trodde nästan det va nåt nytt hon länkade till, längtar jag me efter nyheter 
  • Line80

jompa. när vi ändå är lite ot me NS så måste jag passa på att fråga dig om det kan stämma att de finns i Stinsen? på den där butiken som säljer barnvagnar.. va den nu heter.. står på deras hemsida på återförsäljare.. men va jag kan inte komma på att jag sett några kläder alls i den butiken, har du?

• Line80
    jompa skrev 2008-07-09 08:30:13 följande:
    Jo de säljer NS där, har en hel del faktiskt men jag har aldrig köpt något där men i höst kanske man slår till
    jaha men så bra då ska vet jag vart jag ska kolla nästa gång jag e där
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10