• Line80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-07-09 08:59:57 följande:
    Godmorgon! Ang.NS så har nyheterna visst kommit nu Eleraff hade fått in dom igår...tyvärr hade hon dom i butiken i Borgholm och jag var ju i Kalmar så jag kunde inte kika
    åh spännande då kanske man får se de på nätet snart då
  • Line80
    Mosen08 skrev 2008-07-09 13:25:54 följande:
    Lite ot men är det nån som vet hur strl på Nova stars mössor är? Blir m bra till en 2-åring med huvudmått ca 50cm?
    japp det blir nog perfekt. har M till min son me samma huvudmått.
  • Line80
    Mosen08 skrev 2008-07-09 13:33:29 följande:
    Jag ska snart iväg till eleraffs borgholmsbutik och kika på ns nyheter, läste tidigare att dom skulle finnas där nu =)
    kan du inte smyg fota lite me mobilen
  • Line80
    jompa skrev 2008-07-10 07:27:37 följande:
    Måste säga att jag är inte imponerad av Louielouis, vill nog ser bättre bilder innan jag bestämmer mig helt. Svårt att se på dem på hemsidan.
    skulle me vilja se.. va ere för adress?
  • Line80
    Zvartaliljan skrev 2008-07-10 11:16:45 följande:
    Ja det är ju precis den jag sitter o fundilerar över Men vet inte om jag har råd att beställa därifrån just nu...skulle vilja ha både den och flowerklänningen
    fanns inte den i nån annan svensk shop för "fel" pris typ 299.. ?
  • Line80
    ängeln83 skrev 2008-07-10 13:11:02 följande:
    Äntligen är alla Gekås kassar uppackade, nu gäller det bara att hitta plats åt allt också *pjuh*.O badrummet är städat...då var det bara resten kvar då
    jackan va super snygg va kosta den?
  • Line80
    em 81 skrev 2008-07-14 21:32:21 följande:
    jag tänkte beställa kik kid tröjor (zipjackor) te båda mina små nu på rea.. sonen hade en sen innan i st.98 som han hade när han va 80/86.. Är det samma fortfarande att de är VÄLDIGT små?!
    har 110 till min son som annars har 98.
  • Line80
    jompa skrev 2008-07-14 21:44:12 följande:
    Nä tjejer, ska kolla lite på tv nu innan sängen.Shoppa lugnt Natti natti.
    hej jompa. va på stinsen idag.. där fanns rea på bubbel. katvig för 100kr plagget och halva priset på idaT och 30% på molo. Cool
  • Line80
    Preggi skrev 2008-08-15 20:44:27 följande:
    Godkväll! Vad shoppas här ikväll? La just in bild på P i BT med nya NS. Vad säger ni? Visst sitter dom för baggy?
    dom e jätte snygga!! vilken av modellerna är det? ser ut som light?
  • Line80

den där hummel wct jackan i bildtråden är det en höst nyhet eller vart kan man hitta den?

• Line80
    CamillaJ skrev 2008-08-18 14:14:17 följande:
    God dag tjejer..Idag fick jag Stoooort paket i lådan med massa NS kläder Och så lite till kusinerna.Det va riktigt trevligt NS army gråa åhhh.. det är dom finaste Åh så fina bilder i bildis ...
    åh snälla du kan vi inte få se lite NS bilder pliiiiis
  • Line80
    CamillaJ skrev 2008-08-18 14:25:55 följande:
    Hehehee... jasså ni vill ha bilder Ja ok men jag fick hem fel så det bli inga bilder på barnen i dom för dom ska jag skicka tillbaka nu Men ni ska få se
    vad blev fel? sorry om jag e lite ot nu men vilken strl i byxorna tog till din stora kille? hur lång e han..?
  • Line80

Jen80 vilken pop jacka är det du köpt? är det den sk höstjackan som även finns i lila? den va iaf jätte snygg.. å jag vill ha den lila men den har inte kommit här än,

• Line80
    Jen80 skrev 2008-08-19 12:48:29 följande:
    Sitter med Ava ppå ena armen så jag har lite svårt att skriva. Ska iväg till svärföräldrarna på fika, men lade in några bilder i bt först. Återkommer till kvällen. Sambon ska iväg och jaga ikväll och spela fotboll imorgon kväll så det blir två ensamma kvällar... nej, fyra, för på torsd-fred är han iväg och jobbar ... mycket FL blir det
    jeansen va super snygga nu fick du mej att våga mej in på Kappahl som jag annars inte gillar så mkt
  • Line80
    Jen80 skrev 2008-08-19 20:06:41 följande:
    VAD ska mina pojkar ha på Avas dop?!?!? Ska ju köpa NS-jeans och skulle gärna ha dem på dopet, men känner att det ser mer uppklätt ut med vanliga snygga jeans. Tyvärr har de inga som jag gillar utan då måste jag köpa och just nu står inte det högst på min lista . Vad tycker ni? sen vill jag nog kanske ha skjortor, men det passar väl knappt till de byxorna?! Molo-tröjorna är fina, men det tycker inte jag ser uppklätt ut. Hmmm, vad säger ni? Och skor?!? Helt plötsligt blev det nya, lite mindre roliga inköp att planera in i min budget....
    hade NS jeans en vit långärmad t-shirt och en brun kavaj över på dopet vi va på sist. jätte snygg va min lilla kille då fast vill du hellre ha skjorta så testa en vit som du inte har nerstoppad me uppkvalade ärmar? tror det kan bli jätte snyggt faktiskt.
  • Line80
    ängeln83 skrev 2008-08-19 20:16:52 följande:
    Line80Snygga kläder i BT
    snyggare kan man inte ha
  • Line80
    NovJenny skrev 2008-08-21 21:07:05 följande:
    Jag funderar på om den är felmärkt kanske? Vi ska ringa till 8848 imorgon och höra.
    va ere för overall å vart finns den? jätte snygg!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10