Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2008-07-04 12:15:28 följande:
    www.lookatme.dk/default.asp&sub=&tilho...#galleryåh vad snygga de blå midiapple är !!!!! jag vill ha byxor, jacka, tröja och.....molos älgar, såg tröja som, var väldigt tjejig... jag vill också ha.....
    o röda var fina!
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Var handlar ni nu då?

Jag har spanat lite på olika sidor och ser t ex pingviner i stlk 92 o upp med trista pingvinarmar (snygga IRL?) jag vill gärna ha stjärnor el ränder där, den är ganska mesig annars? O ser isbjärnar med ränder o där vill jag ha isbjörnar hela vägen, mkt snyggt print! Katterna är väldigt brokiga, får se hur man gör, kan ju plockas på lagersalg.... Älgarna får vi väl se om det blir för pojkar med, kanske får man annars köpa bodysuit el nåt, de brukar vara lite mer neutrala o inte ha flickformer.

Regnbågar o blåvitränder har man ju kvar hemma sedan hösten (jag köper för ofta plagg som läggs på hög o väntar)  så de är inte så jätteintressanta för mig...

jag ska faktiskt avvakta köp dne här gången, jag ska nog ha det mesta vad det lider men vill se först vilka olika ärmval som finns på printen. Däremot knep det rejält i köptarmen när jag såg en del av Katvigs kollektion! Penga mun

• Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-07-04 13:25:49 följande:
    Ha ha, där kunde dom väl plocka fram strykjärnet.
    precis vad jag nyss såg, haha! HGott att se att isbjörnar finns utan ränder iaf. Men det plagget vill man nog köpa själv, printet verkar ha glest med isbjörnar, viktigt att se var de hamnar.

Stjärnor - i våras klagade jag på deras stjärnor o tyckte att de skulle komma med något nytt. Är det inte ute med stjärnor snart? Men å andra sidan, Molo utan stjärnor är väl ganska tandlöst eg.... om ni undrar om jag köpt stjärnkläder så är svaret - ja. Jag ahr ett par stycken... Snyggast är de med stjärnor på ärmarna o t ex lamm. Köpte härmodagen en fotbollströja, grå med gula o grå stjärnmor på ärmen, DEN är snygg! Den kom med posten idag tror jag

Jag har 5 (!) paket som ligger på posten!!!!  När sonen vaknar ska vi dit som ett skott!
  • Damien och Adrian

Tjollabolla - mkt reaköp nu! Paket trillar ner varje dag. *salig*

Jag var ju på bröllopsresa i 2 v o handlade inget så jag får ta igen det nu. Jag är också helt till mig, haha, det är bl a Katvigjackor, sommarvästen, Molokläder för pojkar (mest köpt baby innan), GANT o Helly Hansen *mums*

• Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-07-04 13:47:57 följande:
    ÅÅÅÅ vad det retar mig att jag inte hittar min Molo katalog!!!
    hmm jag har min i en låda, men där såg man ju inte så mkt mer än planeterna tyckte jag?

Grönrandiga nya Molotröjan passar min smak (såg den på Gucce), den ska jag ha till de gröna Me Too med grodor jag köpte häromdagen:

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=67433796

tycker Me Too är lite roliga o Damien är himla fin i grönt.
  • Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-07-04 13:47:28 följande:
    Finns det nån Nova Star-tråd?är så himla glad över byxorna som kom igår, kan inte se mig mätt på dem
    kan du inte vara OT o visa i BT?
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-07-04 13:46:31 följande:
    Ja det är verkligen MYCKET! Håller med om att dom kunde tagit olika frakt då för vad som ska skickas. Går man efter postens priser så blir det ju rättvist för alla.
    jag undrar hur de tänker... gratis frakt men exp.avgift, det är ganska störande.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10