Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
http://www.lookatme.dk/default.asp?ID=176&sub=&tilhoerer=168&img=3#galleryåh vad snygga de blå midiapple är !!!!! jag vill ha byxor, jacka, tröja och.....
molos älgar, såg tröja som, var väldigt tjejig...

ja vi vill ha pojkiga älgar tack!!
Var handlar ni nu då?
Jag har spanat lite på olika sidor och ser t ex pingviner i stlk 92 o upp med trista pingvinarmar (snygga IRL?) jag vill gärna ha stjärnor el ränder där, den är ganska mesig annars? O ser isbjärnar med ränder o där vill jag ha isbjörnar hela vägen, mkt snyggt print! Katterna är väldigt brokiga, får se hur man gör, kan ju plockas på lagersalg.... Älgarna får vi väl se om det blir för pojkar med, kanske får man annars köpa bodysuit el nåt, de brukar vara lite mer neutrala o inte ha flickformer.
Regnbågar o blåvitränder har man ju kvar hemma sedan hösten (jag köper för ofta plagg som läggs på hög o väntar) så de är inte så jätteintressanta för mig...
jag ska faktiskt avvakta köp dne här gången, jag ska nog ha det mesta vad det lider men vill se först vilka olika ärmval som finns på printen. Däremot knep det rejält i köptarmen när jag såg en del av Katvigs kollektion!
åh denna hade jag velat ha om jag hade haft en flicka:
MOLO TRÖJA TRILLE CHECK FLOWER (finns på 1klass.se)
Tjollabolla - mkt reaköp nu! Paket trillar ner varje dag. *salig*
Jag var ju på bröllopsresa i 2 v o handlade inget så jag får ta igen det nu. Jag är också helt till mig, haha, det är bl a Katvigjackor, sommarvästen, Molokläder för pojkar (mest köpt baby innan), GANT o Helly Hansen *mums*