Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Har någon butik fått in Katvignyheter? Penga mun

stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

fattar inte varför det dröjer - om hennes man är fotograf så går det ju på ett par minuter?Fot i munnnen

• Damien och Adrian

jag tänkte köpt ettt par tröjor på sweetfunky, men med 49 kr porto å blev de inte så billiga tycker jag... inte om man köper dem barea sådär o inte ens suktat efter dom innan. Jag lät bli.. ny erfarenhet *ska sluta vara shopoholic en dag*

• Damien och Adrian
    Love2007 skrev 2008-07-05 21:55:49 följande:
    Hej tjejer!Vet ngn av er hur Ida T´s regnställ är i storlekarna?Är supersugen på ett! Är dom bra tro?
    vet ej om de är bra, men köpte ett blått med hajar!
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-06 00:33:57 följande:
    nämen grattis jag tycker ju att molos nya space suit är superfin! nanoou splash grå eller nanoou bigc apelsin det är mina förslag
    eller molo lamm eller kanin om de går att få tag i!
  • Damien och Adrian

Jag ska också till GBG, jag är ju därifrån så det blir ett par varv då o då när jag får sug efter shopping. Dessutom vill jag ta Damien till Liseberg, det är ett stort ögonblick för en göteborgare när ens unge testar farfarsbilar o sagoslottet första gången.

OT - när kommer den nya NS kollektionen ut, någon som vet? Man ahr ju hört attd en ska vara något riktigt kanonfin!

• Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-06 19:22:32 följande:
    Jag älskade kossorna direkt men det går ju inte att få tag på nu
    en kotröja som är helt ny säljs på Tradera just nu (inte jag som säljer), har en själv i stlk 80 De går att få tag i ibland, hade förut ett par helt nya suits, men de gick till T, jag älskade printet först men sedan blev jag trött på det - jagade det för mkt...

Uttrar finns ju än ibland, jag har flera byxor iaf som är nya o ligger o skräpar, men suit har jag lagt ned - min grabb passar inte riktigt  i uttertyget, svårt matcha tycker jag... borde kanske lägga ut de på T snart.
  • Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-06 19:29:13 följande:
    Trist att det ska vara så på pojktröjorna Men man vänjer sig kanske vid det också
    jag tycker babygrabbtröjorna är finare oftast, varför ska de vara så tråkiga i större modeller??
  • Damien och Adrian
    J essica skrev 2008-07-06 19:05:52 följande:
    Varglad för det iaf Sambon gillar väldigt lite från molo. Linneas lurvfleece säger han är det bedrövligaste han nånsin sett Rymdprintet gillar han och det gamla med amerikanska bilar ocgh det med kaninerna det är väl det enda.
    Min man låter mig shoppa som jag vill, han litar på mitt omdöme, men frågar jag honom vad han tycker så tycker han ofta att de är fula el tråkiga el för brokiga. Men han är helt ointresserad av kläder.

Men manchesterkläderna från Ida t jag köpte häromdagen gillade han, han mindes efteråt att Damien haft en keps på sig när vi var på middag, att det var stjärnor o Molo på tröjan t ex det hade han inget mine av, bara kepsen som gav många uppskattande kommentarer från andra. (bilden jag just nu har som presentationsbild)
  • Damien och Adrian
    Mosen08 skrev 2008-07-06 22:09:26 följande:
    lillamax har också fått in lite nytt från molo
    tror de blandar ihop eskimåer o skidåkare?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10