• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nähe, nu börjar det bli dags för sängen.
    Undra om Liam ska ha sin nya tröja imorgon på dagis. Eller han lär ju vilja ha det och jag får väl lika gärna ge med mig . Stod och kollade bland Liams tröjor igår och insåg att han har grymt lite färg, bara brunt, mörkgrönt och såna tråkiga färger.. Tja och en massa gula T-shirts . Så därför jag gav stjärntröjan en chans. Måste köpa mer färgglatt nu!! Ilon äger ju knappt en brun tröja, utan där är det nästan för mycket färg .

• Jen80

Sitter med Ava ppå ena armen så jag har lite svårt att skriva. Ska iväg till svärföräldrarna på fika, men lade in några bilder i bt först. Återkommer till kvällen. Sambon ska iväg och jaga ikväll och spela fotboll imorgon kväll så det blir två ensamma kvällar... nej, fyra, för på torsd-fred är han iväg och jobbar ... mycket FL blir det

• Jen80
    Mosen08 skrev 2008-08-19 12:52:39 följande:
    Supersöta Ava i bt, så himla fin i den gröna tunikan och fina killar också givetvis Dom orange vantfleecarna på eleraff, va det jackor eller overaller du såg?
    Tack ! Det var overaller.
    Line80 skrev 2008-08-19 12:51:57 följande:
    jeansen va super snygga nu fick du mej att våga mej in på Kappahl som jag annars inte gillar så mkt
    Är ingen Kappahl-fantast heller, men ibland kan även de lyckas .
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2008-08-19 12:55:02 följande:
    Åååå va fina Kappahl jeansen var, vilka storlekar fanns dom i?
    Från 86 tror jag. Och nu när du säger det så undrar jag varför inte Ilon har ett par ?!?
    Nu måste vi åka. C u!!
  • Jen80

Lollypop: Åh, va fina NS var på din kille. Precis så vill jag att de ska sitta på Liam. Är det de nya? Hur lång är han och vilken stl är det? Tycker inte alls om de gamla NS-jeansen han har, men vill ge de nya en chans. Kul att se dem på lite äldre barn.

Åh, mina barn klättrar på bordet här. Bäst att sluta...

• Jen80

Är sugen på en stjärntröja till Ilon också nu ju... hmmm... Har fått en ny favviströja !

• Jen80

Nya bilder i BT... Glömde ju skriva att jag har en viss förkärlek till stora mössor . Det kanske syns. Avskyr när mössor är precis lagom hehe...

• Jen80
    Buttelina skrev 2008-08-19 19:45:25 följande:
    såå söt liten lock! sån hade min systerdotter också, helt underbart sött!
    Ja, det ser ju lite roligt ut, för den växer verkligen ensam. Jag hoppas han får sånt hår så han kan ha lite längre. Älskar pojkar med lite längre hår! Liam kan inte ha långt hår, för det växer mest upptill och blir mer av en boll om det blir för långt . Ilon har lite annan hårväxt hehe...
  • Jen80

VAD ska mina pojkar ha på Avas dop?!?!? Ska ju köpa NS-jeans och skulle gärna ha dem på dopet, men känner att det ser mer uppklätt ut med vanliga snygga jeans. Tyvärr har de inga som jag gillar utan då måste jag köpa och just nu står inte det högst på min lista . Vad tycker ni? sen vill jag nog kanske ha skjortor, men det passar väl knappt till de byxorna?! Molo-tröjorna är fina, men det tycker inte jag ser uppklätt ut. Hmmm, vad säger ni? Och skor?!? Helt plötsligt blev det nya, lite mindre roliga inköp att planera in i min budget....

• Jen80

Ja, jag får se när NS-jeansen har kommit till eleraff. Ska testa dem på mina pojkar så får vi se. Liam har en vit skjorta så det kan ju vara fint då. Kanske inte är så dumt med NS iaf. kanske inte det bästa, men att  vanliga jeans just nu känns lite trist att lägga pengarna på när jag så gärna vill ha NS. Inga kavajer, för det är nåt jag aldrig kommer använda sen. Men sen måste jag ha skor. Liam har bara Converse och Puma-skor. Kanske ska försöka putsa upp Conversen lite. Nån som tvättat Converse? Blir de bra??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10