Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-21 23:29:13 följande:
    Ah den! Såg att en småfolk T-shirt nu var uppe på 260 kr på Tradera. kul för den säljaren!
    den m traktorer va? Finns inte den i butik eller? *bra sälj*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-06-21 23:34:30 följande:
    Ja, precis! Jag vet inte, det kanske den inte gör. Fast jag har för mig att jag sett den ngnstans.Mina auktioner tickar på lite. Trevligt! OT- Min stackars kompis sms:ade för en stund sen (hon har varit på BB i omgångar sen i torsdags) att hon nu äntligen var öppen 9 cm så snart snusar hon bebbe. Hade inte hört från henne sedan igår förmiddag då hon var öppen 1 cm. Var orolig att ngt hänt. Så nu är jag lättad och snart får jag shoppa ngt fint till bäsen.
    åh vad skönt för henne att dte äntligen är på gång!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    havsvind skrev 2008-06-22 12:48:08 följande:
    Duntoffla: Helt klart 56, vår dotter vägde 3,3 när hon föddes och hon drunknade i 56! Nu är hon snart fem månader och 62 sitter perfekt.Det är såå tråkigt att vänta när man har fått så fina kläder tycker jag!
    ja jag håller med! Thea fick nästan bara större stl...och jag som ville använda på en gång
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll tjejer!

Suck nu har Thea feber igen... Jag blir tokig! Kan hon inte få bli frisk ordentligt snart

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    isold2003 skrev 2008-06-22 20:57:56 följande:
    God kväll! Stackars Thea! Det är sommar nu, då ska man hålla sig frisk ju! Hoppas att det inte blir långvarigt.Svisch, fler som har vänt på dygnet hör jag. Hoppas att hon somnar nu så att du får lite lugn och ro. Ser fram emot bilder på din sötnos!
    Usch ja detta har ju varit från o till i snart 1 månad Inte feber hela tiden men SNOR!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-22 21:02:37 följande:
    Tycker att det tar lång tid att får bort förkylningar på sommaren men en månad låter länge, ni ska inte kolla om det kan vara nåt annat som ligger och gror.
    börjar fundera på det nu... fast nu när jag tänker efter så har hon ju varit frisk mellan vaccinationsbokningarna tex... så jag överdriver nog lite. Mest för att jag va uppe t kl 03.30 i natt (eller morse) m henne. zzzzzzzzzzz
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2008-06-22 21:11:05 följande:
    jessys: grattis!!!!
    Instämmer i grattis-kören! Såååå roligt och spännande!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-06-22 21:33:53 följande:
    Tack  Ida e vaken *attans attans*  nu blir det en låååång kväll/natt  *vill inte*Sitter med pappa i soffan och bestämmer vad han ska rita "ballang" "särna"   PAAAAPPAAAN SLÄPP hör jag från henne Hon e en riktig liten chef den bubblan!!
    hahaha! bäst o lyda då pappan Ritar har duktigt nu
    Söt boss-bubbla i BT!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-06-22 21:37:39 följande:
    låter inge kul, ni får skaffa ekorrhjul och trötta ut henne på kvällen , varje gång hon vaknar får ni hota med hjulet "ska du vara uppe så får du springa i hjulet"
    vart kan man köpa sådana i 1års-stl? Eller 1,5 för den delen med...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-22 21:39:04 följande:
    Det där var ju en riktigt bra ide, kanske ska prova nåt sånt här för varje gång M vaknar.
    ett litet löpband nu när det är promenadtime??
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10