Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-04 19:57:44 följande:
    229 kostar dom ju bara, helst sjukt att man kan lägga den för 299 köp nu! Jag köpte från rumba med rabatt för 171...
    öh Fundersam 
  • J essica

Fantastiska skatt: Jag provade ett par i 80 till Kevin när vi var på Lindex men de gick långt under knäna Köpte 74, men jag tror att tom 68 skulle kunna gå att använda!

• J essica
    FL Lisa skrev 2008-06-04 20:06:07 följande:
    jompa - hmm..nu vet jag inte hur mycket man egentligen får skriva här på FL...men hon heter yrväder här på FL jag håller helt med. Galltvål används flitigt i det här hemmet och än har jag inte lyckats få en fläck som inte gått bort med galltvålen
    har ju hört att galltvål ska vara bra, men trodde inte den var så bra Förvånad 
  • J essica
    Jen80 skrev 2008-06-04 20:30:09 följande:
    Usch, sitter här med världens huvudvärk ... Kanske dags för en huvudvärkstablett. Antagligen pga kaffet jag försöker hålla mig borta från för Avas mages skull. Dricker inte mycket kaffe i vanliga fall, men en dag helt utan kaffe märks.I måndags var vi och tog bilder hos fotografen igen, på familjen och lite på Ava. Dock var inte Ava så medgörlig när det var dags att ta enskilda på henne, så idag var vi tillbaka med bara henne och tog finfina bilder . Är sååå nöjd, även fast jag inte sett bilderna . Tog när hon ligger på sambons arm, när hon ligger på mage på en liten låda, när jag håller henne naken och vi tittar på varandra, hennes hand lindad runt sambons finger och lite sånt. Ska bli så kul att se bilderna sen. Ava var klarvaken och på bra humör .
    Åh kan tänka mig att det blev underbart fina bilder
  • J essica
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 20:44:18 följande:
    Men ååå vad trist att beställa idag då får man ju inget förrän tidigast måndag Posten borde komma varje dag tycker jag
    Ja iaf med paket. Kuvert som oftast innehåller räkningar kan de strunta i
  • J essica
    Jen80 skrev 2008-06-04 20:48:44 följande:
    Ja, jag tror de blir jättebra. Jag tycker det är så gulligt med såna foton när de är alldeles nyfödda, innan de börjar räta ut sig och allt sånt . Nu har det ju hänt en massa med Ava på bara 2,5 vecka, men för många andra ser hon ju nyfödd ut... Har inte varit hos fotografen med de andra när de varit så små, så det ska bli kul att se korten. Åh, är så sugen på Molos Poetry suit till Ava (på 1 klass), men usch, hon har så mycket kläder... Har bestämt mig för den rosablommiga omlottklänningen från KikKid (finns på eleraff) att ha på bröllopet. Kostar 379 kr så det känns ju lite, men men... Den är ju så fin !
    Poetry är såå fint mönster. Linnsen fick hem en sån tröja idag och hon bara älskar den, vill inte ta av sig den
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-06-07 20:08:48 följande:
    På torsdag!
    Åh po.p rea
  • J essica
    lillronya skrev 2008-06-07 20:30:04 följande:
    Jag ska ju till stan på torsdag. Farligt! Vi äger inte ett enda pop-plagg.
    Då måste du ju absolut in till po.p!! Ungarna har massor av kläder därifrån. fast nu har de danska kläderna börjat ta mer och mer plats
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-06-07 20:30:18 följande:
    vilken tid börjar det??God kväll alla
    gokväll
  • J essica
    lillronya skrev 2008-06-07 20:32:24 följande:
    Då måste jag nog råna nån först.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10