Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-08-12 20:53:32 följande:
    Jag har inte alls ångest jag tycker att det ska bli hemskt kul, jag har sett Isak och vet att han bara älska dagis och jag tror att dagis är bra för barn det är en bra utveckling! Skönt om barn kan vara hemma länge och så självklart men inte att jag skulle få ångest för dagis det ska bli kul att gå dit imorgon både för dom och mej ... Visst inget kul om barnen är lessna osv när man ska gå för det har Isak också varit det är hemskt men det ska vi väl hoppas vi slipper. Jag tycker att Albin som är 1 ½ år är en bra ålder . Ska bli så skoj att träffa massa nya männikskor och deras barn.Sen det att veta att dom har skoj när man själv är iväg och jobba.
    Min lille grabb börjar på förskolan 1 okt - bara några veckor efter att han fyllt 1 år, vi vill att han ska gå där o ser fram emot det jag tror han utvecklas mycket med av att vara där några timmar per vecka. Gött för mig med.
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Har BESTÄLLT!! Molo förstås!
    Massor...

bla  en del saker jag ej sett här, t ex pingvintröja med stjärnarm. Det var den som fick mig att beställa och sen köpte jag allt.. *gulp*

nu ska vi fika o sen ska jag lägga mig o drömma om alla molosar som jag nu väntarpå....

• Damien och Adrian
    Jen80 skrev 2008-08-12 22:33:40 följande:
    Åh, va roligt !! Underbart när man väl beställer mycket på en gång. Är själv dålig på sånt, för jag får sån ångest när det blir så dyrt. Köper lite ofta ist ...
    Jag beställer jämt också, ett plagg här o ett där, men det här var från DK och jag ville slippa frakt så det blev mer o mer i min varukorg, haha! Ja lite ångest får man, men mkt snyggt blir det.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-12 21:56:12 följande:
    har  du beställt mer hi hi gotte gris. Ser fram emot bilder sen på din charmör med supersnygga kläder
    Kunde inte låta bli!
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2008-08-12 21:57:55 följande:
    Hmmmm pingviner med stjärnärm???
    ja, babystorlek. Stjärnorna med blått och rött på vit botten.
  • Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-08-13 10:16:56 följande:
    Japp, hoppas jag hinner dit idag bara Annars får det bli imorgon..(har just beställt molosar..)
    vilka? Var?

Godmorgon, glömde visst skriva igår VAR jag köpt mina -  jag beställde massa från Danmark igår på millepercille.

Här är pingvintröja:

http://shop.millepercille.dk/ShowImage.aspx?image_id=4572

och jag köpte bl a den här:

http://shop.millepercille.dk/Product.aspx?cid=378&pid=19363

och:

http://shop.millepercille.dk/Product.aspx?cid=378&pid=19403

och lite annat - linnen o kallingar och Molofynd från tidigare säsonger. Pingvinerna var det som fick igång mig, jag har dem i juniorstlk men vill gärna ha baby med, det är så fint. De hade lite udda plagg där, sånt man inte sett här.

• Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-08-13 10:41:24 följande:
    sen när tänker vi på det ekonomiska vilken strl tror du jag ska ta i katt/älgtröja till isabel? 98? 104?åhh jag skulle vilja ha älgtröjan med prickiga armar, vet nån var den finns?
    DK, millepercille tror jag
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-08-13 13:04:29 följande:
    nu är min villervallaorder betald och klar så nu är det bara att vänta
    det går ju inte att komma in, är det så många som köper tro?
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2008-08-13 13:23:28 följande:
    det går ju inte att komma in, är det så många som köper tro?
    hmm nu funkar det bättre. Skulle köpa en mössa och en strumpa men med 39 kr frakt så hoppar jag det..
  • Damien och Adrian

Har ni sett att katvig helt ändrat stil på sina velourisar, både byxa o jacka? lite besviken är jag, deras är coola om än inte så praktiska.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10