Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-29 21:40:24 följande:
    Nä tjejer, min huvudvärk börjar bli värre och ögonen tunga, måste dra mig till sängen tror jag.Shoppa väl
    stackare! krya på hövvet!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Ngn som minns vart man kunde se innermått på molos stövlar?

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-29 22:10:36 följande:
    Så där läng är inte ens 92 i den turkos/oranga på min knubbis som är ca 80 cm lång Go kväll på er
    God kväll! Det va länge sen! *känns det som iaf *
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Ullis 10 skrev 2008-06-29 22:13:09 följande:
    Apropå storlekar så gillar jag Molo o Småfolks material då det nästan är lite stretchigt! Passar både min 2-åring (104 cm o 17,5 kg trots serös födoämnesallergi) o min 5-åring (129 cm o 27 kg). Lillebror är lite bredare över ryggen, storebror smal så att man ser varje revben! Hur tycker ni att Småfolks tröjor till mammor är? Tips på någon webshop med fina sådana?
    känner mig tjatig men tipsar om ajabaja igen
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-29 22:22:56 följande:
    Oliwer är INGEN spinkis, han fyller ut dem Däremot tyckte jag knappt det skiljde någonting mellan 86 och 92 i tröjorna när jag mätte i butikSkatten  i 92 för ngr dagar sedani 86 dagen efter (ignorera flummig pappa )
    åh fina kombon m vouffens knickers! Sötungen!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-29 22:28:56 följande:
    Tack Ja d e en favvo kombo just nu faktisgt. Plutten hade 40 graders feber där men skulle bara ut t älskade hundvalpen och väl ute orkade han bara stå och titta på den när den lekte *envis Skatt även när han e sjuk*
    stackare! Men vovvar trumfar det mesta även här. Och katter!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Nu när dte trillat in nga till så passar jag på att fråga igen...

Minns ngn vart man kan se innerstl på Molos gummistövlar? (Matador har bara större stl-guid. JAg vill veta 19-20)

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Jen80 skrev 2008-06-29 22:40:26 följande:
    Blev en snabbvisit här ikväll. Ska gå och lägga mig. Har varit så trött nu i flera dagar. Imorgon kan jag iaf se fram emot posten ... förhoppningsvis.God natt på er !
    sussa gott! hoppas du känner dig piggare i morgon!
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10