Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-30 00:49:14 följande:
    haha fy f*n vad jag sitter här och skrattar ville ju bara visa att mössan var töjbar ju
    Tuffa män vågar Molo
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jojoa75 skrev 2008-06-30 00:57:47 följande:
    Var du inte på barnmässan i GBG? Där var ju en man o en kvinna klädda i kameleontdesign kläder Det såg kul ut!Han hade heldressen i velour på sig.............
    Jag drömmer fortfarande mardrömmar om honom! ryyyyys!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jojoa75 skrev 2008-06-30 01:00:26 följande:
    Det lockade mig inte direkt till den montern
    nej vi gick omvägar
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-30 01:03:37 följande:
    nä nu måste även denna damen försöka sova lite. kaffet hjälpte inte!Godnatt och dröm sött om ni-vet-vad
    ja nu blir dte sängen här med! Vi hörs!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-06-30 11:25:17 följande:
    Det blev visst en tidig middags vila för Liam idag, han somnade nyss på golvet.Jahapp, vad ska man fördriva tiden med nu då?
    Thea har med däckat just... hon ställde sig o drog i spjälsängen o ropade på mig... inte så svårt att räkna ut vad hon ville zzzzzz sa det bara
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

måste berätta om värsta fyndet som jag gjorde i lund. Name it (osäker på härkomst) har en dötuff grön jacka som jag inte sett innan. Kostade 115:- på rean! Vrakpris! Superbra luva och jättegosig. Perfekt modell för Thea. Kunde inte låta bli även om just fler jackor inte är det hon behöver...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-06-30 11:36:21 följande:
    Name it är väl danskt, tror jag. Bra kläder har de iaf!!
    Jag har för mig att jag hört det också men minns inte riktigt. Då va jag kanske inte helt OT iaf... Thea har bara haft strumps o nån body fr dem innan, men detta va verkligen en glad överraskning!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-06-30 11:44:39 följande:
    Jag har haft mycket name it till Anjelin och är nöjd med alltihopa.Butiken här i byn säljer name it och rear för halva priset två ggr om året. Så det hamstras en del där.Det är rea nu och i torsdags fyndade jag en del. Bilder finns i mitt galleri.
    *smiter in lite då*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-06-30 11:52:25 följande:
    God morgon i tråden Blev lite väl länge sovet idag minsann.. Bubblan sitter just upp plockad ur sängen o kollar tv, såååå trött Men oj vad jag behövde denna sömn!!Å så har kaffebryggaren pajat  *katastrof*   MÅSTE ha kaffe ju.. måste måste Hoppas ni alla haft en bra helg med massa hopping Ska kika igenom BT nu..
    bara att bege sig ut o shoppa ny brýggare då Skönt att du fick sova. Men bubblan verkar snurrigare än vanlig eller?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-06-30 11:53:59 följande:
    Här:webshop.babyartiklar.com/index.doSåg iof nu att det fanns en massa annat fint där, och det är ju fraktfritt om man beställer för över 500 kr. Dom hade ju även IdaT:s regnställ för 319 kr, typiskt att jag beställde ett annat förra veckan, men visst kan man behöva 2 st
    ett hemma o ett på dagis? Eller han kanske inte ska gå på dagis...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10