Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

terezita --- hu rgår det *väntar i BT* tänk på stackars oss som måste gå och sova Flört *sååå nyfiken*

• Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-05 00:03:17 följande:
    känner också att det klipper i ögonen

NU får vi sova

Terezita ---- Massa fin shopping!! Hur tycker du Katvigs shorts är i stl?

Lina med Liten skrev 2008-06-05 00:04:12 följande:
    Usch jag sörjer Theas kikkid solhatt... den försvann på skärgårdsbåten hem
    Neej, den fiiina Ledsen
  • Fantastiska Skatt

God morgon!

Blev utslängd fr FL igår

Jisses vilken natt - tokig Skatt mellan 01-05,30 *såå trött*

maugu skrev 2008-06-05 09:29:30 följande:
    Hej alla!Jag har smugit lite i kulisserna då jag fortfarande ej fått min op och går nu in på v.3 i min sjukhussängFörhoppningsvis är jag först i kön till Umeå nästa vecka så vi kan få tillbaka vårt liv..bebisen växer-är nu i v.15Mår fysiskt hyfsat bra-kan inte vara uppe några längre stunder pga yrsel och obehag men mentalt åker vi berg-och dalbana..dock, lite shopping är ju aldrig fel så här har jag legat och klickat hem både det ena och andra på alla erbjudandenOch underbara bilder i BT-Gosmamman jag tycker Katvig ränderna och POP-klänningen var en hit-jag gillar att blanda print..Hoppas ni mår bra och mina tanker går till Anna och hennes familj..
    Tänker på dig, hoppas du får op tid snart! Kramar!!
    Buttelina skrev 2008-06-05 09:28:03 följande:
    gahhhh mäklaren ringde nyss. Dom tog vårt bud!!!!
    Wiiiee GRATTIS!!!! Vad spännande!! Håller alla tummar och tår att inget trist händer nu så ni får papper på dte!!
  • Fantastiska Skatt
    terezita skrev 2008-06-05 10:13:24 följande:
    mmm jag med... undrar om dom höll på att serva fl eller nått vid den tidpunkten
    De hade behövt göra det om inte annat, strulat bra länge nu ju ...

Fina sommarkillen i BT

Vann en auktion på T och säljaren mailade för 3 dgr sen att varan e skickade men den dök inte upp idag heller Hoppas hoppas det inte kommit bort.... Vinster som skickades i förrgår kom ju igår!
  • Fantastiska Skatt
    Nika skrev 2008-06-05 10:18:09 följande:
    ngn som vet hur småfolks vuxenkläder är i storlek?Är såå sugen på apor tröjan till mig själv! Den finns upp till 44, tror ni att det motsvarar L?
    ingen aning tyvärr, men 44 borde motsvara L om de nu är normalstora i stl.

Hoppas ngn annan vet
  • Fantastiska Skatt
    terezita skrev 2008-06-05 10:32:56 följande:
    å dyker den inte upp idag lär du få vänta till tidigast på måndag innan du får den... TRIST
    terezita skrev 2008-06-05 10:34:07 följande:
    nu lär det väll vara extra struligt med posten då alla ordinarie ska ta sina semestrar
    Ja posten har redan kommit å inget paket, min nya Katvig turkos/orange (reklamation) kom inte heller

Det var en ny kille som delade ut idag och vi brukar få posten tidigast kl 13 så han hade nog vänt upp å ner på kartan
  • Fantastiska Skatt

lillronya --- vad fint det blev m Småfolks tröjan och Lindex shortsen!! (det är de shortsen va?)
    Trist med allt strul m Nova Star jackan Hoppas du får svar och att de kan skicka rätt SNABBT!!! Inte ska du behöva vänta så länge igen, då ska du ju få häva köpet tycker jag!! Dåligt att inte ens få ngn kompensation efter allt strul under så lång tid

• Fantastiska Skatt
    lollypop skrev 2008-06-05 10:47:57 följande:
    Tack! Då litar jag på det
    Fina Katvig bysser - så härlig färg!!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-05 15:14:23 följande:
    vi blev överbjudna av en som tittat på den för ett tag sen. 2 timmar innan vi skulle skriva kontrakt . ingen kan ha mer otur än så
    meeeen va surt , ni har verkligen otur Hoppas det går vägen m den andra nu då!!!
  • Fantastiska Skatt

Hej på er förresten!

Håller på o städar och gör plats åt mina syskon som kommer ikväll och stannar hela långa helgen *längtar*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10