Inlägg från: Lourdes |Visa alla inlägg
  • Lourdes

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-07-09 21:55:14 följande:
    Är jag efter nu eller?Men har ni sett detta "nya" märket?www.louielouis.dk/Tydligen en av dem som startade molo som gjort detta också.
    Några plagg så lovande ut!
  • Lourdes
    Tjejtriss skrev 2008-07-12 22:37:05 följande:
    Runt 1200 brukar Molos overaller kosta.Lurvarna kommer väl i lila, turkost och brunt iaf.
    Jag ser mest fram emot vantfleecarna och så regnbågsoverallen och de fodrade gummistövlarna!
  • Lourdes
    lillronya skrev 2008-07-12 22:45:57 följande:
    Vantfleecarna är också jättefina!
    Jaaa de är super! Vill ha någon som vet när de kommer?
  • Lourdes
    Smultronbullen skrev 2008-07-14 17:13:12 följande:
    Det verkar bli en resa till Helsningborg om någon vecka. Vet att det skrivits om barnklädesaffärer i Malmö någonstasn i tråden men vill gärna ha tipsen igen. Malmö, Helsingborg och Helsingör Tack på förhand
    I Malmö brukar jag gå till Bom Bom, Ajabaja och Miloii. 
  • Lourdes

Thjoo hoo!

Även jag blev nostalgisk, massa fina bilder! Så nu har jag bombat bildtråden
  • Lourdes
    Buttelina skrev 2008-07-16 11:12:42 följande:
    såå söt syns att du gillar katvig   vet du att åhlens har den långärmade rosa/vita katvig tröjan på rea... strl 98.. blir kanske lite stort?
    Jo en hel del Katvig såg jag när jag kollade gamla bilder!
    Har dom den!! Jag måste ditt fan att jag åker till Gbg idag tror du den finns kvar på måndag?
  • Lourdes
    Buttelina skrev 2008-07-16 11:15:17 följande:
    hmm, vet inte.. där var en 98 en 104 och en 110kvar bara... 109kr tror jag den kostade

Skit 98 är perfekt, får tvinga ditt sambon som inte gillar danska barnkläder eller rosa
  • Lourdes

Katvigs blå/orange tröja (t-shirt eller långärmad spelar ingen roll) i strl 134-140 vet någon om det finns?

• Lourdes
    Buttelina skrev 2008-07-17 11:51:02 följande:
    fick du tag i den rosa/vit randiga?
    Hann inte igår är i Bohuslän nu men får väl ringa mannen som är hemma och jobbar och eb om en tjänst
    Vet du om BomBom har så stora strl? 
    Är shopping sugen så frågar en fråga till, MOLOS REGNJACKA strl 86/92 finns den att hitta??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10