Inlägg från: Lourdes |Visa alla inlägg
  • Lourdes

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej hej

Hemma från en helg i Bohuslän, har postat lite semesterbilder i bildtråden.
     Har shoppat tre Katvig velourjackor de senaste dagarna
  • Lourdes
    Duntoffla skrev 2008-07-21 23:35:34 följande:
    Jättefina bilder! Gillar särskilt den där oranga Småfolkströjan med apor på! Vilka Katvig blev det?
    Preggi skrev 2008-07-21 23:35:13 följande:
    Lourdes, jättefina semester bilder!
    seadwarf skrev 2008-07-21 23:32:34 följande:
    Härligt .. gillar den där småfolk t-shirten med apor jättemycket!
    Tack!!
    Det blev en brun, en lila/brun och en röd/lila nu har sonen så att det räcker hela hösten och lite till han har ju redan fyra stycken
  • Lourdes
    Myris83 skrev 2008-07-23 08:13:32 följande:
    jajamen här är det aldrig nån sovmorgon ;)!Vet ni när katvigs höstkollektion kommer?? Har inte fastnat för nya molosarna, eller jo dom grön/rosa stjärnorna som fanns på poppilopp men dom fanns ju bara till 74..
    Vill jag också veta!
    Gillar stjärnorna med och fleecen med fickor som finns hos rackamaja, funderar på att beställa den, hmm
  • Lourdes
    lillronya skrev 2008-07-23 08:18:17 följande:
    Nä sovmorgon vet man inte vad det är längre.Katvig ska väl komma nu i augusti?
    Molo fleece med vantar den turkosa på rackamaja men tycker den är dyr
  • Lourdes
    lillronya skrev 2008-07-23 08:30:25 följande:
    Ja den är fin men dyr.Jag skulle vilja köpa luvfleecar till mina tre stora tjejer så att alla fem har. De är ju så fina! Men då får här sparas ett tag.
    Ja till fem barn blir det ju en hel del manetas
     Jag har redan köpt två Katvig velourjackor så han behöver ju verkligen inte en jacka till! 
  • Lourdes
    Duntoffla skrev 2008-07-24 23:22:10 följande:
     Lourdes- Vilka fina Katvig!
    På Babyclothes och rackamaja!
  • Lourdes

Hej tråden!

Hemma efter en lovely vecka i Spanien. sonen har levt i sin Katvig uv-dräkt ett kanon köp, rekommenderas!

Nu är jag shopping sugen så vart kan man hitta nytt Katvig och Molo eller någon ny super rea??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10