Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-16 18:00:18 följande:
    Vad hittade du byxorna?Stella har den klänningen/tunikan och iofs passar ju Svea Stars plommon-byxor till, men de med stjärnorna är ju ännu finare...
    köpte med 50% rabatt på linas skyltfönster
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-06-16 18:04:19 följande:
    Menar du dem med lite guldfärgade stjärnor? Vilken storlek?
    ja lite rostfärgade sådär. hon har 90 på byxorna i bildtråden och de funkar ju men är lite stora så 80 skulle ju säkert funka det också.
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-06-16 18:08:40 följande:
    Zvarta- menar du dessa?www.tantgronsgarderob.se/shop.asp&ID=...
    you just made my day
    I LÖÖÖÖV YUUUU!!!!
    Dyr frakt men byxorna var ju billiga...ska se om jag kanske hittar något annat också Fasen jag som har köpstopp Fast jag har typ 70 plagg som jag fotat nu som ska ut på T så liiite har jag väl råd med
  • Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-06-16 18:23:00 följande:
    Kolla längst upp i högra hörnet, där står det ibland exkl moms. Man måste ändra till inkl moms för att få rätt pris.
    Men hur korkat är inte det då Förvånad
  • Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-06-16 18:38:21 följande:
    Tack vännen Vill Noel ha sin body snart kanske?

Hon opererades idag! Om det inte blev uppsjutet igen...
    Sitter här o håller tummarna för att allt gick bra och att vi snart hör från henne och att hon får åka hem till familjen.

Förstår att det är jobbigt för dig...skulle min mamma gå bort plötsligt och på det sättet så skulle jag nog nå botten...ens mamma är ju ens mamma Hur har dina stora barn tagit det hela?

• Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-06-16 18:59:22 följande:
    Å då håller jag alla tummar och tår för henne!! Lilla gumman... gravid o allt... Ja de e fruktansvärt att förlora sin mamma.. mamma e alltid mamma liksom.. jag tror inte jag förstår det fullt ut än heller, man tänker helt plötsligt " å måste ringa mamma" men de kan man ju inte *snyft*  saaaaaaaaaaaaknar... Barnen tar det väldigt bra, frågar mycket om vad som hänt.. Pratar om mormor hela tiden, om vad dom gillade hos henne, om saker dom fått av henne.. och varför hon är död.. Dom tar det så naturligt på nåt sätt...
    Ja de gör väl det...för de förstår nog inte riktigt innebörden heller tror jag.
    jag var nära att förlora min pappa för 2 år sedan och det skrämde mig ordentligt...man räknar ju på något sätt med att ens föräldrar alltid kommer finnas där, men så är ju inte verkligheten
  • Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-06-16 19:12:41 följande:
    Nä, jag har aldrig sett mina föräldrar som nåt som kan försvinna.. Har aldrig tänkt på dom på det sättet.. Dom ska liksom alltid finnas där.. så självklara personer...
    Ja det kommer nog ta ett tag innan det sjunker in riktigt för dig. Tur du har familjen som stöttar dig och vi finns här om du behöver skrika ut lite ilska eller så...

Träffade min mormor i söndags och hon är alltid så pigg och gla...beundrar det hos henne då morfar dog för 10 år sedan och hon är den enda som lever ur en syskonskara på 11...hon har även förlorat en del syskonbarn och de flesta av hennes vänner har dött under de senaste åren så jag tycker hon ständigt pratar om att hon ska på begravning... och ändå har hon alltid ett leende på läpparna...antar att man blir härdad på något vis när man blir gammal (hon är 85)
  • Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-06-16 19:23:53 följande:
    Å låter som en härlig mormor du har
    Jo jag bodde hos henne ett tag i gymnasiet (som ju faktiskt inte är så längesen ) och då var det JAG som satt uppe på kvällarna och väntade på HENNE Alltid i farten min lilla mormor Mobil har hon fått nu så vi ska kunna få tag på henne för hon är ju aldrig hemma, och ny bil har hon köpt den lilla galningen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10