Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-03 00:18:01 följande:
    Dej kan man alltid lita på!
    klart
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 12:33:03 följande:
    GRATTIS! De va verkligen på tiden!!
    tacktack det är så himla härligt med sommar bilder. fiiina milo i mala suiten
    jompa skrev 2008-06-03 12:34:34 följande:
    Butte: Så fin lillebror är i BT, tycker han var fin i lite längre hår Tjolla: Härliga Milo då, ser urskönt ut i poolen
    han ser lite väl rufsig ut det lockar sig i nacken på honom också. Min stackars grabb är lite lockig
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-03 13:08:18 följande:
    Ja den är speciell och tänk att man nu inte ska få uppleva det nåt mer
    varför det? vill du inte ha fler barn?
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 13:07:59 följande:
    Ingen aning om POP, det är en affär jag väldigt sällan går in i...
    men gillar du inte lindex mol t-shirts?
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-03 13:20:19 följande:
    Nope inga fler här inte.
    nähä jag skulle vilja ha ett par till
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-03 13:25:31 följande:
    Hihiihi, men det är väl tur att ni finns om vill ha fler barn så befolkningen inte förvinner Jag känner mig färdig med mina två, lagom så Efter det här året med M så är jag bara så glad att hon inte kom först för då hade det bara blivit hon.
    jaså? är det nätterna som gör att du hade blivit avskräckt?
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-03 13:32:30 följande:
    Eh inte bara. Först 6mån med kolik, sen direkt efter det 2mån med magsjuka och sen sömnstrul på detta. Känns som att man är klar nu liksom
    aha ok

jag var tvärsäker på att jag skulle få två flickor men så kom underbara lillebror
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-03 13:43:48 följande:
    Tittar in en kort sväng innan jag ska lapa sol igen. Passar på medan N sover.Fick 2 fina Småfolk i brevlådan idag Finally!! Hoppas att den var fin!Butte- Isabel passar verkligen i de orange och rosa färgerna! Och Bia är ju också superfin i den gula Småfolken. Underbart kort på de båda!Tjolla- Fina Milo i Mala, Meandi, Molo och Katvig! Shit vad håret hans växer!Belladona- Jättefin klänning från ESL på Tara!Bloody sunday- Fin A i Kik Kid, Molo och Katvig! Gillade särskilt Katvigen.
    tack Kyss fina småfolk t-shirts
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-03 13:48:28 följande:
    Ja tänk vad fel man kan ha, och de brukar ju säga att mammainstinkter alltid är att lita på
    hehe, visst är det så. jag hade rätt med isabel dock! jag började handla flickkläder i vecka 12
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10