Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-30 13:11:31 följande:
    nikki:vilka söta barn och fina kläder!! VAR har du köpt molos lammsuit??
    Tack så mycket
    Köpte lammsuiten på T. Den är helt ny. Det är stl 86 så den passar inte än på lite men jag kunde inte låte bli
    Om någon undrar på bilderna i bildtråden, så har Jessie precis haft vatten koppor och Nikki ramlade med ansiktet för i grusen
  • nikki2006
    jompa skrev 2008-06-30 13:15:35 följande:
    Jag hatar de shoppar som har rea nu och som inte har atomatiskt uppdatering. Måste ju vara skitjobbigt för dem oxå att behöva hålla reda på vem som var först och inte. De som har 40 eller 50% just nu har det ju liksom lite svettigt.
    Ja det är jätte irriterande och de hör ju ofta inte av sig förrän efter flera dagar och då har man ju redan gått och trott att det fanns.
    Men eleraff var faktiskt bra, för de ringde och hon var super trevlig och jag fick bra kompensation där.
    Där jag skrev om innan var rackamaja
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-06-30 13:15:05 följande:
    kan ju vara någon i hennes butik som köpt dom precis samtidigt det är ganska mycket klydd med beställningarna vid reor vilken färg var det?
    Svart vita byxor. Har ju köpt likadana i hängsle byxor till Jessie såjag tänkte att de skulle matcha varann
    Oj nu vakanar mina barn. Vi hörs snart igen
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 14:04:23 följande:
    Kidscorner allt ca.550kr:Svarta Katvig velourbyxor 98Gröna Katvig velorubyxor 98Rosa Katvig leggings 92Rosa Katvig midiapple short bodysuit 86Ej sikke lej röd uggletröja 92Ida.T svart logotröja 98batinki 838kr:Nova Star baggy grey red 92Nova Star denim washed 92Bruna tights med apor Ida.T 92Solhatt katter/apor Ida.T smallT-shirt rosa katter Ida.T 92Småfolk t-shirt katter 86/92Enzokids ca.600kr:Brandströmjeans 92Katvig grönrandig bodysuit 86Rosa midiapple bodysuit 86Katvig långärmad t-shirt rosa/vit 92Mössa Katvig rosa/vit babyMinirodini 577kr:Blå jeans 80/86Robottröja rosa 80/86Gitarrbyxor 80/86Rumba 280kr:Katvig vindjacka rosa 92Lillamax 334kr:MOLO linne (det med rosett fram) med tigrar 92Katvig velourbyxa rosa 92Gräddhyllan 691kr:Plastisockklänning applefield svart 86/92Plastisock somhatt black applefield 2-3årAppaman klänning motorcykel 92Plastisock jacka brun cirkus 86/92Ja det var allt Jisses  nästan 4000kr ju!!! Fast kollar jag tradera avslutade auktioner så sålde jag för 5574kr med avslut den 25, så ingen fara...än Men det blir nog en runda till på tradera nu i Juli tror jag...tror ni det går bra nu med? Har lite sommarkläder i för stor storlek till Maia som jag är rädd blir lagom till vintern...fast förstås...då ska vi ju till Argentina i 3 veckor så kanske bäst o spara
    Nu är det jag som blir grön av avund
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-06-30 18:51:43 följande:
    Flickor, tror ni det är lönt att lägga ut långärmade molo bodys på T eller ska man vänta till hösten? Sen funderar jag över om jag ska lägga ut mina verktygs byxor med, ska sälja bodyn för jag har ju t-shirten. Men ser inte Molos byxor ihop med en t-shirt väldigt jamas aktigt ut när dom blir så pass stora så man har t-shirt? Svammel, men ni fattar vad jag menar va?
    Jag hade nog väntat med långärmat till om en månad. Det skall ju bli varmt igen nu. Risken är att du får ruskigt dåligt pris
  • nikki2006

zvarta liljan - maias hår ser ut som nikkis på morgonen Men änsålänge får jag faktiskt kamma det. Men vem vet hur länge det håller. Men maia är söt ändå
    Butte som vanligt söta barn och vilken syskon kärlek
    Jessie vill mest riva och dra i sin syster och Nikki puttar och slår grejer i huvudet tillbaka 
    Det är syskon kärlek det

• nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 20:31:39 följande:
    Ursäkta den hemska bilden och de omatchande kläderna (pappa som klätt henne) men här är Maia i strl.86. De är snyggast med lite uppvik tycker jag så som Emilio har det.
    Är skorna dina??? Tror hon har lyckats få på alla färger som finns
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-06-30 20:39:17 följande:
    Haha det var som jag den gången jag sprang runt här hemma och letade som en tok efter vår tröja med gröna stjärnor. Jag höll på i flera dagar, ringde till mormor o morfar och kollade i alla väskor.Tills jag kom på att jag HAR INGEN sån tröja och har aldrig ens haft
    Nu verkar det vara dax att gå igenom gardroben ordentligt Verkar illa att inte veta vad man har.
    jag vill också ha det problemet
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 20:42:01 följande:
    nej inte riktigt min smak
    Min man är likadan. Han ber mig lägga fram kläder till barnen på kvällen.
    Han kan inte se vad som passar ihop. Är det en kill grej. Jag menar, han själv klär sig ju snyggt men barnen går bara inte
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 20:48:16 följande:
    OMG du skulle bara seee vad Felipe kan klä henne i!!! Jag tror allt jag ska lägga upp lite bilder bara så ni ska få se vilken HEMSK smak den killen har!!
    ja visa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10