Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-03 09:59:54 följande:
    hehe har bara 86 och 104 finns den inte på babyclothes?
    Ska genast kolla
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-03 10:09:08 följande:
    Anar jag lite ironi? Jo det blir nog en runda på T nu så jag får råd med lite Molonyheter Har en massa kläder liggandes som aldrig blir använda. Framförallt en massa bodys, bodysuits och en lurvoverall. Krångliga kläder nu när hon nästan slutat med blöja.
    Ja lite ironi kanske
    Har ju hållit koll på dina beställningar och jag blir grön av avund.
    Tycka till på T ska själv lägga ut lite i helgen.
    Jag gillade pingvinerna och kattorna. tyckte det var lite svårt att se på bilderna
  • nikki2006

Butte tack för tipset. jag ska avvakta lite bara för jag är luspank.
    Är det bara eleraff som släppt nyheterna???????

• nikki2006

Guuuud vad lily är söt. Du måste vara stolt mamma

• nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-04 07:08:15 följande:
    GodmorgonÅhhh sitter o har ånget...jag vill så gärna shoppa molonyheter men måste ju få ut lite på T först så jag sitter på fingarna Finns de ingenstans där man kan välja faktura
    Jag sitter på mina fingrar också. Vill ha pingvinerna, älgarna och planeterna. Men måste få in lite först innan jag kan spendera
  • nikki2006

Jag var på bombom idag och blev lite besviken faktiskt. De har tagit in hyfsat många modeller men inga storlekar typ. Jag köpte planeterna(se BT) men det andra jag ville ha fanns inte i rätt storlek. Saknade också älgarna då jag inte bestämmt om jag vill ha eller inte och ville se dem i verkligheten.
    jag var däremot nöjd med rean de hade. mycket rea och många storlekar kvar. det är vår andra runda dit på en vecka. tittade efter butte men vi missade nog varann (kanske var det hon som köpte allt innan jag kom )

• nikki2006

jag måste också berätta en rolig sak som hände. Mina båda barn har blöja oc vi bytte innan vi åkte till malmö. min man sa ska vi inte ta blöjor med oss och jag sa- nej strunt i det vi skall ju bara dit kolla och åka hem igen. Vi har 3 mil dit.
    När vi kommer dit har båda barnen bajsat så grymt att det är fläckar på ryggen. Men nu var vi ju där så vi går till butiken ändå (läs mycket pinsamt). jag möter som av ett under en man utanför affären med barnvagn och under den ligger ett helt paket blöjor så jag var pinsam och frågade om jag fick köpa blöjor av honom. coh det fick jag.
    Affären är liten och det stank hela tiden vi var där och sen fick vi byta på dem i bagaget UTAN VÅTSERVETTER SUCK
    Tur att vi köpte nya kläder som vi kunde byta med i alla fall.
    Jag kommer ALDRIG glömma blöjor eller våtservetter igen så länge jag lever hi hi

• nikki2006
    jompa skrev 2008-07-04 21:21:03 följande:
    Vad tråkigt, hade de lagt fram allt då eller höll de på med uppackningen. Inge bra om de inte tar in storlekar så det finns.
    jag fick uppfattningen att de endast tagit in en av varje storlek så länge. Hon som brukar stå där var där inte. Så kanske hon var i dk och köpte in mer. Eller så är detta bara en koll för att se vad som går mest och snabbast???
    De hade allt i lådor men han gick igenom de saker jag ville ha och letade storlekar.
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2008-07-04 21:27:23 följande:
    Ha ha Man vet aldrig när olyckan är framme, men vilken tur att mannen med barnvagnen kom Vi råkade ut för ungefär samma sak en gång, efter det har vi alltid ett gäng blöjor och våtservetter i bilen.
    Jag brukar aldrig glömma, jag måste ha fått molofeber eller nåt
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-07-04 21:42:25 följande:
    jag blev också besviken, med de hade bara hängt ut en bråkdel! där var tre stora kartonger bakom kassan jag handlade inga nyheter där faktiskt! det blev rea istället äntligen fick jag den fiiina birdcheckklänningen
    Jag köpte bara planeterna av nyheterna. Jag ville ha en av de randiga setten men det fanns inte i min storlek. har du läst ovan vad som hände utanför bombom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10