Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-02 23:29:20 följande:
    altså elvasmåtroll la upp katvigvelour i våras utan att ha fått den.. jag HOPPAS så klart att det kommit in till hippo men tycker att det är konstigt
    men skrev de inte att det va förhandsbokning el nåt sånt?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-02 23:32:08 följande:
    nä... jag vet inte hur hon har gjort... jag tänkte beställa där men sen försvann de bara..molo brukar ju alltid först lägga upp det på molo-kids och sen kommer det i danska shoppar och sen får sverige det... tycker detta är skumt
    vi får helt enkelt forska vidare i morgon ang detta Skicka ut vår lilla spion
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-07-02 23:42:22 följande:
    Nuuuuuu har jag fått svar från smallkids!De vill ha tillbaka sin NS-jacka som jag fick först och kommer att dra av 25% av vad jackan kostade och sätta in på mitt konto. Fantasifullt, verkligen.
    skönt att få ett slut på det iaf...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

nä nu måste jag sova! vi hörs tjejer!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God morgon tjejer! *rusar t eleraff*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Är det bara jag som inte får upp hela plagget utan bara typ en arm när jag klickar på större bild?

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-03 11:07:02 följande:
    Men i högra hörnet längst ner finns ett förstoringsglas som man kan ända % på, jag valde 35% och då såg man bättre.
    va inte hos mig... kör du explorer?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-03 11:42:42 följande:
    Nu kom postis
    med vaaad? Vågar knappt kolla postlådan *nervös*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-03 11:47:00 följande:
    Fick nu svar från Babyshop att hon skulle skicka ny plagg till mig och så fick jag lite extra bonuspoäng som kompensation. Måste säga att de skött detta super. Svarat snabbt på mail och varit jättetrevliga, sånt gillar vi.
    toppen!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-03 12:03:39 följande:
    Katvig shorts, Lila Småfolk t-shirt och en present från min kusin till Liam, småfolk t-shirt med havsdjur, guuuuullig hon är. Helt perfekt, köpte ju den i 75/80 men den är för liten, nu fick jag en storlek större, så det bli T för den andra.
    Så snälla kusiner har inte jag
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10