Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll tjejer! Shoppar ni ngt mer molo eller?

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-07-05 21:58:29 följande:
    Går auktionerna dåligt på T under sommaren?? Har fotat en hel hög med kläder, men då kanske jag ska vänta innan jag lägger ut dom?är det förresten nån som har ett par brandstrom coff jeans i strl 86 och vill mäta åt mig???
    jag slängde ut 2 bodys för nån dag sen. Tänkte ta det lite lugnt o kolla läget
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Åh vet ni vad som hänt ikväll?? Thea tog sina första steg!! Hon skrattade så hon kiknade och klappade i händerna efteråt

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Tack alla! Ja det är helt magiskt... fattar knappt att hon gjorde det Hon blev så stor helt plötsligt. Min lilla kicka

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-05 22:38:28 följande:
    klart man måste när det är superbilligt
    så är dte ju alltid
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Vilka sötnosar i BT!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Usch jag känner mig helt slut... jag får nog säga godnatt jag med på återseende!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God morgon! Vilka små änglar ni har som sover så länge... Thea ska upp prick 7 varje dag. Så nu orkade hon inte va vaken längre utan klappade ihop i sängen...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-07-06 10:26:18 följande:
    Åh tack! Då kanske man kan komma till Lilla Helsingborg iaf, Anacill får jag nog inte sambon till . Vet du om det finns ngt i Helsingör oxå?Ängeln: Jag är nästan säker på att det finns en butik i Visby, om jag bara kunde komma på vad den hette! Jag har fått för mig att det är nån som har nätshop... Vi har lite planer på Öland och Göteborg oxå, där finns ju med en del
    Röstar för gbg! Vad tusan ska ni på öland o göra
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-06 10:42:21 följande:
    Tänk kvinna tänk Annars ska jag nog kunna nosa upp den. Kul med lite dansk shopping även på semestern Göteborg ska vi också till, o Köpenhamn
    men HALLÅ!!!
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10