Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-05 17:53:03 följande:
    God kväll i tråden!Äntligen inne på internet igen sen vår grävskopeman lyckats riva ner teleledningen= inget nät.Vad händer här då?
    Jag och Tjolla shoppar Småfolks t-shirts som ger våra sambos spunk

Klantig grävskopegubbe hörru'!! Men trevligt att ha dig tillbax

Nu måste jag roa son en stund och grubbla på d där t-shirtsen!

CU
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-06-05 18:13:42 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni har det bra i värmen... Här har vi haft skolavslutning idag, skönt för barnen..Har väl inte så mycket att säga egentligen, shoppar ingenting av förklarliga skäl.. Men tittar gärna i BT på alla härliga bilder...Men i denna tråd blir man alltid på bra humör... Kram från mig...
    Tänker på dig och din familj vännen!! Hoppas helgen går så bra som den bara kan! Stor Kram!
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-06-05 18:22:03 följande:
    Tack gumman... Helgen blir tung, men man måste igenom det.. Dags för besök i mammas lägenhet...Måste igenom alla papper... försäkringskassan gav avslag på hennes sjukpenning om och om igen, hon va så sjuk och dom gav sig inte... Dom skulle ha ut henne på arbetsmarknaden.. Å så gick det så här...Måste få rätsida på hanteringen av hennes fall.. Och jag kommer kräva svar!!
    Usch, finner inga ord .... Hoppas syskonen fortfarande är samlade så ni kan stödja varandra! Vi finns här om du vill ventilera eller bara få skingra tankarna för en stund! *krama*

Tofflan --- Tjolla den i BT och jag har best. den gula m lila apor och cerica kantband
  • Fantastiska Skatt
    Tjejtriss skrev 2008-06-05 19:00:41 följande:
    Jag är inte så förtjust i äpplena. Den där elefanttröjan är superfin, den har Stella
    njä men färgen e så himlans härlig  tror jag tröttnar så snabbt på de andra i den gröna nämligen.... fast varför velar jag eg?? Båda lär väl flyttat hit när allt kommer omkring
    lillronya skrev 2008-06-05 19:07:03 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-178/m33349376.html
    *röstat*

Hm om man skulle se till så man fick lite middag kanske... Höres senare!
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-05 19:26:26 följande:
     Förlåt om jag försvann. var tvungen att ge N mat och sen natta honom.  Den gröna färgen är underbar! Saknar min gamla Grodbody. KÖÖÖÖÖP båda!
    Visst är den! Jag saknar också grodorna - måste vara den finaste body han haft tror jag!! Haha, ja jag är bra sugen på å köpa båda men samvetet tryter ... köpt så mkt t honom och massa trista utgifter ....

Hihi, sambon va kaxig ang tröjan när jag visade den när ängeln fundilerade på den, då va det bara : äsch blir ju skit coolt m ett par tuffa baggyjeans till. Men inte samma entusiasm när den skulle hit
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-06-05 22:18:08 följande:
    Tack!! ni ska veta att alla snälla ord och era tankar betyder mycket...
    Hon e ju stencool ju Cool

*snäll storebror*
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-06-05 22:21:55 följande:
    Storebror e liiite svag för Ida.. *hi hi*När han kommer hem så springer hon fram och kramar benen på honom ( han e ju 1,90 cm) å säger " mmm toooniii"*söt*
    Åh va underbart m sådan syskonkärlek *sötnöt*
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-06-05 22:32:02 följande:
    så här sitter dom på eftermiddan här hemma   söta va
    Men ååå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10