Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll i tråden!

Äntligen inne på internet igen sen vår grävskopeman lyckats riva ner teleledningen= inget nät.

Vad händer här då?

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 17:59:46 följande:
    Jag och Tjolla shoppar Småfolks t-shirts som ger våra sambos spunk Klantig grävskopegubbe hörru'!! Men trevligt att ha dig tillbax Nu måste jag roa son en stund och grubbla på d där t-shirtsen!CU
    Haha...vad då för några?  Min sambo älskar Småfolk.
    Angelinah skrev 2008-06-05 18:13:42 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni har det bra i värmen... Här har vi haft skolavslutning idag, skönt för barnen..Har väl inte så mycket att säga egentligen, shoppar ingenting av förklarliga skäl.. Men tittar gärna i BT på alla härliga bilder...Men i denna tråd blir man alltid på bra humör... Kram från mig...
    Har tänkt massa på er. Hoppas att ni har det ok under omständigheterna. Vi finns här om du vill ventilera. *kramar*
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-06-05 18:28:33 följande: Angelinah skrev 2008-06-05 18:22:03 följande:
    Tack gumman... Helgen blir tung, men man måste igenom det.. Dags för besök i mammas lägenhet...Måste igenom alla papper... försäkringskassan gav avslag på hennes sjukpenning om och om igen, hon va så sjuk och dom gav sig inte... Dom skulle ha ut henne på arbetsmarknaden.. Å så gick det så här...Måste få rätsida på hanteringen av hennes fall.. Och jag kommer kräva svar!!
    Angelinah skrev 2008-06-05 18:28:33 följande:
    Tack vännen... Vi håller ihop rätt ok..  Nu börjar man bli arg istället på försäkringskassa o dyl..
    Usch! Hemskt att det ska gå så långt att vården inte kan kolla upp saker bättre utan att försöka tvinga sjuka människor ut i arbetslivet när de inte klarar av det av olika anledningar. Jobbigt att ni ska tvingas grotta i det och inte bara få sörja.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Grattar också Emilio på 1-årsdagen i efterskott!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Förlåt om jag försvann. var tvungen att ge N mat och sen natta honom.

Angelinah skrev 2008-06-05 19:04:16 följande:
    Ja, vi har ju varandra just nu.. Å det känns skönt.. Ska försöka få ihop en middag nu...Tack för pratstunden..
     Vi finns här när du vill... *kram*
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 18:54:26 följande:
    Men är inte den här så himlans söt?? www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx ska jag at gröna äpplen ändå??
     Den är superfin! Noel har en. Klart man kan ha cerisa kantband och rosa tröja. Det kan ni hälsa era män! *basta*
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 19:14:10 följande:
    *röstat* Hm om man skulle se till så man fick lite middag kanske... Höres senare!
     Den gröna färgen är underbar! Saknar min gamla Grodbody. KÖÖÖÖÖP båda!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 19:38:40 följande:
    Visst är den! Jag saknar också grodorna - måste vara den finaste body han haft tror jag!! Haha, ja jag är bra sugen på å köpa båda men samvetet tryter ... köpt så mkt t honom och massa trista utgifter ....Hihi, sambon va kaxig ang tröjan när jag visade den när ängeln fundilerade på den, då va det bara : äsch blir ju skit coolt m ett par tuffa baggyjeans till. Men inte samma entusiasm när den skulle hit
    Haha...det är lätt att vara kaxig ibland!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-05 19:49:43 följande:
    Fast jag köpte Molos gamla regnbågs byxa från Linas fönster innan för 93 kr
    Bra pris och fraktfritt! Sånt gillar vi!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-05 20:23:12 följande:
    God kväll tjejer.Angelinah: Tankar och kramar till dig och familjen. Förstår att helgen kommer bli tuff, bara att komma hit och ventilera dig emellanåt.Tofflan: Fina fina regnbågen Shoppas det nåt Skatten? Ta både elefanterna och äpplena
    God kväll!

Ja, den är underbar! *lööve*

Har du hört ngt ang basen?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju- jag tycker definitivt att Saga passar i det rosa/vita!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-06-05 21:15:24 följande:
    Här är jag inne på Eleraff och letar lite mer Katvig till lillan och så hittar jag dessa byxor.....så fina. www.eleraff.se/GetImage.aspx man bara ha en enfärgad tröja till en sån byxa, eller vad??Letade dessutom efter turkosa stjärntröjan från Molo. Vet ni om den finns kvar någonstan?
    Fick inte upp bilden. Vilket plagg är det?
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10