Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-06-22 20:55:29 följande:
    Godkväll i tråden! Idag har vi fixat och donat i trädgården hela dagen och grillat med kompisar nu ikväll. Vi har haft varmt och skönt med sol hela dagen, verkar som det inte var så i hela Sverige med tanke på Milos klädsel i bildtråden! Så söt han är på hästen, ser härligt glad ut!Ängeln, riktig liten verktygskille, nickarbänk och allt Preggi, härliga bilder på dina töser, de ser alltid så glada ut!SmillaMilla, GRATTIS till stora killen på 5 års dagen! Hopas att han har haft en riktigt mysig dag! Lillasyster söt som vanligt Angelinah, söta Ida, kul att hon är med igen i bildtråden, vi har saknat henne!Weronica, så söt din lille är!! Gaiasuiten passar perfekt i färgerna Belladonna, Tara är jättefin i sina Molokläder GRATTIS!
    Tack 

Ida e vaken *attans attans*  nu blir det en låååång kväll/natt  *vill inte*

Sitter med pappa i soffan och bestämmer vad han ska rita

"ballang" "särna"   PAAAAPPAAAN SLÄPP hör jag från henne

Hon e en riktig liten chef den bubblan!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-06-22 21:36:48 följande:
    Nej, hon som skulle sova ju. Får säga till henne på skarpen
    Ha ha ha... på skarpen funkar inte med den damen.. Man får bara "på skarpen minen" tillbaka och "aj aj aj" hyttandes med fingret av henne

Äh, vi får hitta på nåt kul fram till 01 tiden eller så
  • RååSa BuBBlan
    Lina med Liten skrev 2008-06-22 21:37:37 följande:
    hahaha! bäst o lyda då pappan Ritar har duktigt nu Söt boss-bubbla i BT!
      japp.. bubblan the boss liksom 
    gosmamman skrev 2008-06-22 21:37:39 följande:
    låter inge kul, ni får skaffa ekorrhjul och trötta ut henne på kvällen , varje gång hon vaknar får ni hota med hjulet "ska du vara uppe så får du springa i hjulet"
    ha ha ha   vilken toppen ide!!!
  • RååSa BuBBlan

Isold-- Japp!! vi sover gärna till 11-11.30 tiden på morgonen jag och Ida  

ska nog göra ett litet försök till ändring i morgon tror jag, men jag själv sover så illa så jag lär väl bli redigt slut..

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2008-06-22 21:42:45 följande:
    Sorry för Ot...men hur ofta håller vi oss till ämnet här på en skala Butte - ja hoppas kan man ju alltid att de försvinner så "snabbt" Men läkaren sa att mina utvecklats till "eksemliknande" så det kunde ta lite längre tid då...skulle iaf smörja med en ganska stark kortisonkräm morgon och kväll. Hjälper iaf mot kliandet.Sitter här o stortjuter efter att ha läst min systers blogg om hennes 3e misslyckade ivf-försök  Jag som höll tummarna såå hårt denna gången...har t.o.m börjat spara små bebiskläder till henne då jag trott så starkt att det ska gå vägen men nu verkar det som att de ger upp Jag har iaf hälsat henne att jag gör vad som helst för att hjälpa henne...även sådant som är olagligt i Sverige...
    Å nä va tråkigt för dom
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-06-22 21:43:46 följande:
    Jag är mer inne på röda och gröna piller till henne, nåt som får henne att sova hela natten lång.
    ha ha ha

visst va det M som gillade att frissa håret på dig?  Ida gör ju åxå det, men nu har hon ääääntligen hittat ett substitut för människohår..

Syrrans bratz häst med riktigt lockigt frissigt hår, den sover hon jämt med!!
  • RååSa BuBBlan
    Lina med Liten skrev 2008-06-22 21:51:46 följande:
    haha sötnosen! Thea har fått dille på sin hund. Den heter vovvov kort o gott. -Var är Vovvov? säger jag. Då tar hon upp honom och ger honom en jättekram
      de värsta är att den är av HÅRDPLAST, sååå otäck sovkompis

Naaaw söta Thea med vovvov då
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2008-06-22 21:52:18 följande:
    Vi får väl slå våra kolka huvuden ihop och skapa "pölse hjulet för över pigga ungar"
    Å sånt vill jag absolut ha  
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-06-22 21:53:50 följande:
    Hmm värt att kolla upp.Annars börjar jag faktiskt på fullaste allvar att fundera på att sova med mössa på mig.
    ska fixa bild på den.. den e suverän ur fnurra med håret vinkeln
  • RååSa BuBBlan
    Angelinah skrev 2008-06-22 21:55:24 följande:
    ska fixa bild på den.. den e suverän ur fnurra med håret vinkeln
    här e den hemska lilla ponnyn

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10