• Kayn

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Snorky skrev 2008-06-02 20:55:23 följande:
    som sagt så sa kassörskan i Barkarby det... "du behöver inte visa, det går in automatiskt" och på kvittot var det avdraget 25% iaf. Och hon som stod framför mig i kön frågade om det var något erbjudande just nu eftersom hon tyckte det blev billigt, då svarade kassörskan att det hade gått ut ett sms med 25% rabatt på ett köp under helgen. Men det skulle inte förvåna mig om de gör olika... så är det ju jämt med Lindex!! I Barkarby verkar alla clubmedlemmar fått 25% rabatt på ett köp vare sig de visade sms eller inte.
    Men visst hade det varit himla smidigt om det vore så lätt.....att alla erbjudanden fanns på kortet och drogs automatiskt, dom river ju ändå bara alla kupongerna. Tänk så mycket mer miljövänligt det hade varit utan kuponger, men ändå rabatt så klart
    Mamma till Wilhelm 070114
  • Kayn
    maggan75 skrev 2008-06-04 08:40:39 följande:
    Kanske skulle börja mejla dem och trycka på så de inför det.... Jag sitter i miljögruppen på jobbet....
    Varför inte? Gäller ju att det blir några mejl bara nä men jag kan tycka att lika gärna som att hålla på och skicka ut kuponger, som ändå bara rivs, så kan man väl skicka ut ett sms och sen ladda alla kort med samma erbjudande? Iofs kanske svårt att särskilja om dom nu har systemet att "ju mer du handlar desto oftare får du kuponger/rabatt" men tanken är ju god ändå....
  • Kayn
    Smultronhjärta - helt sant, kupongen är ju oxå en påminnelse om att gå dit Men om det kommer på sms så blir man ju ändå påminnd eller du menar att vi behöver "postit" för att komma ihåg?

Maggan75 - ja precis, det blir ju bara mer och mer diskussioner om miljön och detta är ju på nåt vis en miljöbov med alla papper....om än en liten så ändock en
  • Kayn

Måste fråga om en sak.....

Köpte ett set från HM, kalsonger/linne, i grönt med Scooby Doo  och när jag skulle lägga det i tvätten och läste på tvättlappen så står det "används inte att sova i" (fast på engelska då ) Varför skriver dom så? Det har jag inte läst innan.....nån som vet?

• Kayn
    Pasadena skrev 2008-06-05 20:32:23 följande:
    Kan det vara så att de kan snurra in sig i plagget? Typ om det är luftigt och stort? *spånar*
    Kanske kan vara så men ändå så upplever jag det inte jättestort, eller linnet möjligen men inte kallingarna Jaja vi får prova och se hur det sitter, jag tror nog att det kan funka som sovplagg iaf....
  • Kayn
    Pasadena skrev 2008-06-06 13:53:43 följande:
    Kan ju vara så att de har andra instruktioner i andra länder för att inte bli stämda Som i usa du vet, där man kan stämma hela bolaget om barnet råkar snurra in sig och gör illa sig..
    Aha det hade jag ingen aning om, eller jo att man kan stämma bolag men att man skrev med såna instruktioner är ju nåt nytt
    pelagonia skrev 2008-06-06 17:09:37 följande:
    Har ni solkyddsdress till era 1.5 åringar ? Hur är den från lindex ?
    Jag har den från PoP, långärmad tröja och shortsbyxor, och den är super. Har inte testat Lindex för jag ville ha en med långärm
  • Kayn
    Pasadena - jag köpte den faktiskt då när det var kupong sist, blev alldeles lagom pris då Tycker det är smidigt med långärmat för lilleman är inte alls glad att bli insmord.... Nu gör dom jättemycket reklam för sina solkläder, iaf hrä i stan.
  • Kayn
    Pasadena skrev 2008-06-06 20:37:32 följande:
    Jamen exakt! Jag har frsökt komma på hur jag ska skydda armarna på dottern för jag visste inte att det fanns långärmade GRRR vad sur jag blev nu Vad hade du för kupong på pop?
    Kommer inte ihåg riktigt men jag har för mig att det var då i kanske mars-april som jag fick nåt hemskickat, 20% kanske det var..... Men se det positivt, då vet du till nästa sommar
  • Kayn

Nä det är inte lätt det här med solskydd men om man ser till nån helhet, eller nåt ; så är väl ändå Bamse en av dom bättre? Tänker på det här med enbart fysikaliskt filter och sen var det väl inte så där busigt mycket som inte var bra för hälsan där heller? Har ju läst ett par tester som sätter Bamse högt men jag har inte kvar länken till nån av dom *dumt*

Pasadena - bra val!

• Kayn

Det är lustigt att man inte gör alla testerna innan man börjar sälja produkten eller har det kommit många nya riktlinjer ller nåt det senaste?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4