• Kayn

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Regnmössa...är det bara den med stjärnor som finns nu?

• Kayn

Ja vintern...vad ska man ha egentligen?! Tvådelat? OVerall? och hur mycket vinter blir det egentligen i skåne

• Kayn

Och nu är det ju 10% på HM oxå så då blir byxorna ännu billigare....beställde såna igår

• Kayn

lollypop - synd du inte kollade rabattråden, där fanns två 10% koder på HM...en på allt och en på barn, samma som kom igår i katalogen.

• Kayn
    lollypop skrev 2008-08-14 10:57:26 följande:
    Tack! La till den i TS nu!!!Vet att många haft det som önskemål
    Är lite oordning där nu bara, allt skrivis lite här och där så vi kanske skulle göra ett ryck att få ihop en sån lista igen...men inte idag för idag är det storastädardan här hemma *pust*
  • Kayn

Fick ni kupong på mail eller med posten?

• Kayn

Har inte fått posten än men då kanske det kan komma nåt skoj idag iaf

• Kayn

Nån som har nåt att säga om denna overall? Tittade lite på den i butik idag men det där med att bestämma mig...nä det är svårt

www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=1357363&prodid=1972290&parentid=111370&promolevel=true&color=1972292&NewView=true

• Kayn

Snorky - bla bla bla bla

Nä jag tycker oxå det verkar klumpigt med bävernylon, åtdraget och stelt på nåt vis. Måste ju ändå kunna tycka att jag själv skulle vilja ha det om jag ska sätta det på Wille och detta är jag lite si så där till...

Tittade på NameIts overall idag, nån som har nåt att säga om den oxå?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4