För alla oss som gillar Lindex. Del 4
Har shoppat lite kläder åt tösen att ha i höst/vinter och de flesta plaggen fanns i hennes storlek :)
Lite hemskt kanske och det känns ju som att välja mellan pest och kolera när det gäller solskyddskrämerna. Jag har dock valt en solskyddsvariant utan kemiskt filter då små barns organ inte riktigt kan hantera dessa ämnen. Zinkoxid är i första hand en fara för miljön och krasst sagt så väljer jag min dotters bästa över miljön - även om jag såklart gärna sett att det fanns ett alternativ som inkluderade både och...
Lite utanför Lindex men frågar ändå, fick ju nys om detta via en av Lindex-trådarna :)
Dunnis hade ju rea på sin kvarvarande kläder av senaste kollektionen. Jag la in en beställning och betalningssätt faktura. Fick orderbekräftelsen i början av förra veckan men sedan har jag inte hört något alls.
Ni som tidigare beställt från Dunnis, brukar ni få vänta länge på det ni beställt?
Hjälp gällande velourbyxorna!
Vår dotter är 81 cm lång och väger ca 10,5 kilo - ska jag välja 86 eller 92 på byxorna?
Alltså, hon är ju rätt så långsmal så att säga..
Nu har jag beställt velourbyxor i storlek 92. Hellre lite för långa än "ofrivilliga knickers" som det just nu ser ut som när hon har sina storlek 80 velourisar på sig
Lättare att beställa, då slipper jag ila till butiken för att hinna få tag i rätt storlek :)
Hoppsan, ser att jag var ute i sista minuten för att få tag i velourisarna i rätt storlek.
Inte ens en timme efter att jag lagt in beställningen och fått bekräftelse så var byxorna slut!
Hoppas bara vi verkligen får det vi beställt, och inte något trist mail om att de är slutsålda och inte går att få levererade...