Inlägg från: Mamma och Mor |Visa alla inlägg
  • Mamma och Mor

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Hm, måste erkänna att jag tycker att velourbyxorna är fina i samtliga färger, även om mina favoriter är de bruna, orangea och lila :)

~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • Mamma och Mor
    Tjejtriss skrev 2008-08-09 21:45:37 följande:
    Ja här finns alla färger i minst en strl
    Hehe, samma här - och en del färger i två storlekar
    Superpraktiska och fina plagg att ha såväl hemma som på dagis!
  • Mamma och Mor

Kan någon vänlig själ berätta hur man lägger upp bilder i bildtråden, har helt glömt bort hur....Förvånad
    Har lite fleecefodrade regnkläder jag var så nöjd med och tänkte visa bild på :)

• Mamma och Mor
    cloudberry79 skrev 2008-08-15 10:54:18 följande:
    Har du plus Barbone? Om du har det så markerar du bilden i ditt galleri och klistrar in i bildtråden, annars skriver du en länk så får nån snäll med plus klistra in dem!
    Jepp, har PLUS och har nu gjort ett inlägg med bild i bildtråden - tror det fungerade bra!
    Tack för hjälpen! :)
  • Mamma och Mor

Vår dotter använder gärna och ofta sina regnvantar :)
    På dagis tycker de att regnvantarna är jättebra att komplettera regnkläderna med under blöta dagar. Vanliga vantar blir ju dyngsura på en gång och inget alternativ direkt...

• Mamma och Mor

mollan nu: ja då får jag nog köpa hem och prova på dottern, för hon väger knappt 11 kilo till sina 83 cm, så hon är långsmal :)

kidA: tack för tipset! De tunnare var nog faktiskt lite mer det jag tänkt mig, men jag hittade inte dem på sidan (men jag letade iofs på flickor).
    Hur är de i storlek, vet du?

• Mamma och Mor
    Snorky skrev 2008-08-22 11:09:55 följande:
    Min 20 månaders är runt 85 lång och han har 80 på sina överdragsbyxor och de är stora! Jag skulle inte sätta på större på honom för då skulle det bli obehagligt o svårt att röra sig i. Nog för att det är bra att köpa o växa i, men lite får man tänka att det får inte bli för stort för det är till barnets nackdel. Kan tycka att det är lite dumsnålt att köpa för stort till barnen, de flesta här i tråden shoppar ju mer än vad som behövs då kanske man kan dra in på ett annat plagg ist så barnen får ha kläder som sitter bra. Det är iaf min åsikt!
    Jaha oj, de är så stora i storlekFörvånad
    Köpte i somras på rean ett par rosa överdragsbyxor i storlek 80 och de är enorma, så då är det antagligen samma modell på de byxorna som är i webshopen nu alltstå.
    Vill ha en uppsättning på dagis och en hemma, för jag glömmer systematiskt att dra med mig kläderna mellan dagis - hem
  • Mamma och Mor

Jepp, min dotter är en sk "tunnis" då hon ligger strax under medelkurvan på både vikt och längd (dock samma minus-kurva). Ingen kagge att hålla upp byxorna med, så när vi går upp i storlek så är det pga att kläderna är för korta i ärmarna/benen, inte pga bristande bredd i kläderna :)
    Jag tror det blir 80 eller 86 på byxorna jag köper åt dottern, 92 lär bli som ett tält på henne.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4