För alla oss som gillar Lindex. Del 4
Hm, måste erkänna att jag tycker att velourbyxorna är fina i samtliga färger, även om mina favoriter är de bruna, orangea och lila :)
Hm, måste erkänna att jag tycker att velourbyxorna är fina i samtliga färger, även om mina favoriter är de bruna, orangea och lila :)
Oliwa: skulle skriva på om sådan lista upprättas.
Kan någon vänlig själ berätta hur man lägger upp bilder i bildtråden, har helt glömt bort hur....
Har lite fleecefodrade regnkläder jag var så nöjd med och tänkte visa bild på :)
Vår dotter använder gärna och ofta sina regnvantar :)
På dagis tycker de att regnvantarna är jättebra att komplettera regnkläderna med under blöta dagar. Vanliga vantar blir ju dyngsura på en gång och inget alternativ direkt...
Får se om jag får länken att fungera...
http://www.lindex.com/se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=1357441&prodid=1939022&parentid=111365&promolevel=true&color=687891&NewView=true
Dessa byxor, är de såpass vattenavstötande att det går att sitta i blöt sand osv?
Hur är de i storlek? Vilken storlek borde passa åt en ganska långbent 83 cm lång och slank tjej?
mollan nu: ja då får jag nog köpa hem och prova på dottern, för hon väger knappt 11 kilo till sina 83 cm, så hon är långsmal :)
kidA: tack för tipset! De tunnare var nog faktiskt lite mer det jag tänkt mig, men jag hittade inte dem på sidan (men jag letade iofs på flickor).
Hur är de i storlek, vet du?
Jepp, min dotter är en sk "tunnis" då hon ligger strax under medelkurvan på både vikt och längd (dock samma minus-kurva). Ingen kagge att hålla upp byxorna med, så när vi går upp i storlek så är det pga att kläderna är för korta i ärmarna/benen, inte pga bristande bredd i kläderna :)
Jag tror det blir 80 eller 86 på byxorna jag köper åt dottern, 92 lär bli som ett tält på henne.