Inlägg från: pelagonia |Visa alla inlägg
  • pelagonia

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Hej

Idag köpte jag dessa skjorts till min son på 17 månader..
    Tror dem blir ok några veckor i sommar fast det är 80. Tyckte dem var i samma str som 86 i myror.

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=536480&prodid=1463440&parentid=761765&promolevel=true&color=603181&NewView=true

Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia

Har ni solkyddsdress till era 1.5 åringar ? Hur är den från lindex ?

• pelagonia

Betr solkrämer..vi har bamse men skall byta nu. Har funderat på Garnier för barn den man kan spraya..Någon som har testat denna ?

• pelagonia
    Snorky skrev 2008-06-06 22:29:57 följande:
    den har kombinerat filter... dvs både kemiskt och fysikaliskt och därför vill jag inte ha den till min minsta kille på 1½ år. Annars hade jag också köpt den. Men till barn under 3 år rekomendaras enbart solkrämer med fysikaliskt filter. Vilken djungel det är...
    Ja verkligen..vill deras bästa. Men vilken anv du till dina barn ?
  • pelagonia

Sjortsen med stjärna passar min son på 17 månader i str 80..Förvånad. Han är långsmal.

• pelagonia

Miranda = Tittade på din sida..Var handlar du dessa småfolkkläder ? Jätte fina !

• pelagonia

En fråga

Köpte i fredags en randig damtröja i vitt/röd..tvättade handtvätt ikväll BARA den i maskinen och den blev rosa på kragen..Skrikandes. Tror ni man kan reklamera ??

• pelagonia
    Svar på #170
    Dem borde rea på Internet oxå väl ?
  • pelagonia

Någon som har dessa regnbyxor ?

www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx&subid=1110322&prodid=697252&parentid=0&color=697254&NewView=true

Har dem rea i butikerna oxå `?
    Behöver regnbyxor..men vilken str till min 17 mån ??..han är ca 84 cm lång och väger ca 11 kg.

• pelagonia
    zasata skrev 2008-06-11 09:10:09 följande:
    tror det är rea i butik. hade tagit stl 92pelagonia skrev 2008-06-11 08:58:37 följande:Någon som har dessa regnbyxor ?www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx ar dem rea i butikerna oxå `?Behöver regnbyxor..men vilken str till min 17 mån ??..han är ca 84 cm lång och väger ca 11 kg.
    Tack..skall ringa närmsta butik kl 10..Har du dem regnbyxorna ?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4