Inlägg från: pelagonia |Visa alla inlägg
  • pelagonia

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Buttelina skrev 2008-06-27 14:45:41 följande:
    han är ca 82 lång... både 92 och 98 kommer funka till din grabb..jag har 98 och 104 till min dotter som är ca 92 lång..
    Tack..Hmm jag handlar nog 6 par i både 92 och 98 så han kan både i början av hösten och hela vintern..
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia
    Tina83 skrev 2008-06-27 15:26:21 följande:
    har ni sett velourjackorna? var också på ta 3 för 2. i brunt, skitfina, lite halvtajta i modellen.min kille, som blir 2 i augusti, och som är dryga 80 cm, fick 98 i jacka och även i brallorna (velour) tyckte dom passade bra
    Hittar inte dessa jackor
  • pelagonia

Miranda = Vad finns tröja..Var det på flick ? Fanns det annat nya tröjor?

• pelagonia

Denna igelkotttröjan..Vilken str finns den i ? pris ?

• pelagonia
    Love Isac skrev 2008-06-30 11:28:02 följande:
    Någon som vet om det finns dessa underbara velourbyxor i strlk 122 i båda färgerna+igelkottströja i strlk 116-122 i någon lindexbutik i malmö??Snälla hjälp..så sjukt fina!
    Vill OXÅ veta om Igelkottströjan finns i Malmö/Lund ?? Någon som annars har köpt denna kanske vill lägga ut nummer som finns i tröjan..kanske ktj kan söka..
  • pelagonia
    Lisa Loop skrev 2008-06-30 21:50:29 följande:
    Puffar om någon har sett igelkott i malmö/lund-området? Var på Nova Lund idag och där fanns varken velour eller igelkott, suck...
    Velour finns på Nova..men på lagret..ring och lägg undan..Glad.
  • pelagonia

Ekorre var ju FINA ! Men vill ha till en pojke..Ledsen

• pelagonia

Jo men lilla/rosa vill jag inte min pojke skall ha..

• pelagonia
    solida skrev 2008-07-02 15:40:54 följande:
    Åh vad kul! Det fanns flera butiker, en som jag var inne i låg i Nyhavn, ganska nära ströget. Jag fick nåt visitkort där, ska se om jag har kvar det så kan du få adressen. Och om man gick upp på en liten tvärgata på ströget (eller in på en innergård typ) som hette Passagen tror jag. Så fanns det en jättehärlig butik med både leksaker och kläder. Molo, katvig, småfolk, plastisock etc etc etc. Jag ville köpa hela butiken. Som tur (?) var upptäckte jag den inte förrän sista dagen så då hade jag inte så mycket pengar kvar...
    Kan du maila mig oxå adressen/butikens namn ?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4