• Tina83

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Coca cola light skrev 2008-06-14 21:21:21 följande:

Jag åkte in till Stockholm och gick i totalt 6 olika butiker. På några av butikerna var det ju två våningar och sen bytte de personal så då passade jag på.
    eftersom du gjorde så vet du ju att det egentligen är fel, och enligt mig är detta samma som att stjäla. att få kläder för en 10 som kostar betydligt mer är fult tycker jag.

det borde ju betyda att ni egentligen inte har råd att handla alla grejerna, om ni måste "trycka upp" fejkade pengar
  • Tina83
    5barnsmamman skrev 2008-06-14 21:56:40 följande:
    nämen fy fan vilken jobbig dag.......Skulle aldrig ge mig på en sån shoppingtur.Jag är som sagt nöjd efter 1 affär
    mottot härinne är ju "ju mer kläder, desto bättre" sen skulle dom förmodligen aldrig köpt alla dessa grejer med sina egna pengar.
  • Tina83
    zasata skrev 2008-06-15 08:36:53 följande:
    jag tror lindex gör det medvetet då jag och många nadra "måste handla" för det blir så billigt. och är man ändå inne tar man ibland 2eller 3 plagg för det är slut på andra. och då är inte 50 kr så mkt. och även om man betalar bara 10kr. så är det 10kr man annars inte skulle ha betalt. för man inte skulle haft grejen
    era argument är ju urdåliga.

lindex har inte gjort så här medvetet, att vissa ska handla för 15 kuponger under samma dag. det är mycket fräckt och fult enligt mig, att göra så

men det jag tycker är så märkligt är att ni handlar alla dessa grejer "bara för att " det är så billigrt, elelr hur? ni skulle förmodligen inte handlat på er alla dessa grejer för ERA pengar??
    inte en chans
  • Tina83

Coca cola light skrev 2008-06-15 09:08:51 följande:

Jag tror också att Lindex är väldigt medvetna om att deras kuponger kan användas flera gånger och skulle de förlora på det skulle de ju bara behöva skriva dit texten "gäller endast en kupong per person och hushåll" samt lägga in en spärr på Lindexkortet efter en användning.Jag handlar alla mina barnkläder på Lindex och det är först och främst för att jag tycker att de har roligast kläder, bra kvalite och bra priser, men även för att de så pass ofta har dessa kuponger och andra bra erbjudanden. Jag får mkt komplimanger för dotterns kläder vilket gynnar Lindex eftersom många i min närhet har börjat handla betydligt oftare där. Eftersom fler av Lindex personal inte tolkar kupongtexten rätt så undvikar jag naturligtvis att handla av samma personla fler gånger för att undvika onödiga konflikter. Att påstå att detta är stöld tycker jag är mycket fult och ganska kränkande. Jag skulle ALDRIG stjäla något, har aldrig inträffat och kommer aldrig inträffa. Jag utnyttjar däremot gärna ett kupongsystem som ger mig väldigt fina kläder till mycket bra priser.
    jag tror inte Lindex räknar med att folk är så fräcka att använda 15 kuponer på en dag...faktiskt inte....
  • Tina83
    Hallontårta skrev 2008-06-15 10:23:07 följande:
    Vad det gäller värdechecken har detta diskuterats i rabattkodstråden. Någon skrev att Lindex sida blivit hackad och att denna värdecheck inte skulle ha släppts förrän den 19:e och det skulle tydligen inte ha gått att handla mer än en gång på den. (Detta har jag inte hört från Lindex själva dock)
    vilket borde göra det lite pinsamt att gå och handla för 15 kuponger...
  • Tina83

har ni sett velourjackorna?

var också på ta 3 för 2. i brunt, skitfina, lite halvtajta i modellen.
    min kille, som blir 2 i augusti, och som är dryga 80 cm, fick 98 i jacka och även i brallorna (velour) tyckte dom passade bra

• Tina83

Jag köpte en brun velourjacka. jättefina!!

typ kikkid-kopia... kan försöka ta bild o lägga in i mitt galleri. är inte plus-medlem...

• Tina83

nu har jag lagt in två dåliga bilder...sonen ville inte va me p kort jag har 98 på jackan. han är bara ca 85 lång.

men jag ahr fått hjärnsläpp, jag kommer inte på hur jag kopierar ett kort till tråden? alltså från en mapp..

• Tina83
    Pasadena skrev 2008-06-27 20:08:09 följande:
    Vad FIN! Varför fanns den inte på lindex när jag vad där idag Var bor du?
    jag var i Uppsala på stan. fanns massor. fattar inte varför inga affärer har dom än. skumt. kul att man för en gångs skull hade tur o fick tag i nåt
  • Tina83
    Wilmis07 skrev 2008-06-27 20:00:05 följande:
    Vad fin jackan var! Man måste väl vara plus medlem för att lägga bilder i tråden? Jag kan lägga in den i bildtråden om du vill?
    ok. men ska jag ge dig nån bild då? *helt noll koll*
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4