Inlägg från: pelagonia |Visa alla inlägg
  • pelagonia

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Kattmamma1 skrev 2008-06-12 19:57:00 följande:
    Någon som vet om det är rea på Bamse-regnkläderna?
    Vilken Lindex ?
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia
    Kattmamma1 skrev 2008-06-12 20:18:50 följande:
    Jag bor utanför Lund och har flera Lindex att välja mellan.
    Kattmamma1 skrev 2008-06-12 20:18:50 följande:
    Jag bor utanför Lund och har flera Lindex att välja mellan.
    Jag bor själv oxå utanför Lund..Glad.
  • pelagonia
    Kattmamma1 skrev 2008-06-12 20:57:45 följande:
    Där ser man! Är du också ute efter regnkläder?
    Hmm nä till en kompis..Jag har handlat på Kappahl till nedsatt pris, 129 kr per del..hel ok nu under sommaren och fram emot hösten.
  • pelagonia
    Peak skrev 2008-06-12 20:57:39 följande:
    INTE HÄR!! Här ska de vara övernitiska!får inte in fler bilder i mitt galleri här så välkomnahemmahoskristin.blogspot.com/
    Oh vad söt han är..Var handlade du sverigejackan ? Jag fick tag på tröjan och de blå byxorna..tog 92 så det blir lagom fram till hösten, Bor du i Lomma ??
  • pelagonia
    Snorky skrev 2008-06-16 12:13:03 följande:
    de är ganska så tjocka och enligt mig lite "klumpiga"... jag gillar de från flick bättre. Men de passar väl året runt som de flesta mysbyxor så att säga, en varm sommardag skulle jag inte sätta på de dock...
    Ok.
    Tack..Hmm låter mer som höst/vinter eller kalla dagar byxor..gillar inte heller för klumpiga.
    Kan du rek några bra mjukisbyxor som inte är klumpiga ?
  • pelagonia
    Snorky skrev 2008-06-16 12:37:38 följande:
    ja, nu har de väl reat ut de braiga muddbyxorna från flick t3b2... men annars var de superbra tyckte jag. Borde komma nya mjukisbyxor snart tycker jag... Jag hoppas på velour!
    Velour var super..det köpte jag bara när lilleman hade str 62-80 men nu finns dem väl inte i större str på lindex. Flickavd sa du..får kika om det finns något.
  • pelagonia

Gällande kappahl

Någon som har köpt till barn dessa ta 3 bet för 2 skjorts/linne/tshirt ? Dem i organga/blåa/bruna..
    Hur var dem efter tvätt ?

• pelagonia
    Snorky skrev 2008-06-16 22:55:12 följande:
    Pelagonia: Jag var på Kappahl idag och såg massa basmjukisbyxor på reasnurran. 59:- tror jag de kostade på rean. De verkade vara hyffsat smidiga... jag stod o velade om jag skulle köpa några, men hoppade över det till slut. 20%-sms:et gäller ju fortfarande så det blir ju inte ens 50:- för byxan.
    Tack..måste ha missat dessa..eller så fanns det inga på den kappahl.
  • pelagonia

Föresten

Jag köpte idag en randig marin/vit tröja för 39 kr..halva priset..den passar bar till POPs långkallingar om POPs tröja är ex i tvätten..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4