Inlägg från: pelagonia |Visa alla inlägg
  • pelagonia

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Line80 skrev 2008-07-02 15:44:00 följande:
    men finns ju flera färger
    OK, vilka fler färger ?
    Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia
    Line80 skrev 2008-07-02 20:47:01 följande:
    finns ju i bildtråden
    Tittade men det är fortfarande rosa eller lilla med..Flört. Finns det bara 3 färger ?
  • pelagonia

Var på min lindex..nästa vecka kommer mycket höstnytt på barn..Glad.

Men dem hade fått in nya söta bamsetröjor på pojk.

• pelagonia
    Lisa Loop skrev 2008-07-10 22:47:45 följande:
    Pelagonia, har vi samma Lindex? Lindex i Lund? Ja, Bamse-tröjorna var jättefina, speciellt den med katten Jansson på. Såg dem på Lindex i Malmö i helgen.
    Troligtvis..var inne i stan på Lindex. Ja dem var jättefina..vill handla men måste vänta.
  • pelagonia

Oh så glad..Dem hade fått in dem liksom tunnare byxorna som man kunde knäppa upp till skjorts (99 kr)..Köpte i blått och rött..fick aldrig tag på dem innan. Bytade även igelkott till 98 istället för 92..För dem sitter bra nu men han skal ha dem i höst.

• pelagonia
    Line80 skrev 2008-07-11 14:37:57 följande:
    hade de fått in de byxorna igen eller hittade du de på rea? älskar de byxorna, vill ha fler!!
    Dem hade fått in dem igen. Byxorna hängde på Pojk (Burlöv center). Där var många. Men det stämmer att dem reade ut reststr innan men då hittade jag inte 92.
  • pelagonia
    Tjejtriss skrev 2008-07-11 14:52:15 följande:
    Hmm.. fick ett meddelande på msn om att det tydligen kommit in rosa och lila velourbyxor i hennes butik. (stinsen, tror jag?). Nån mer som sett det? Hos oss hade det inte kommit idag iaf.
    Hmm..Någon sa olivgrön oxå ?

Köpte idag 3 par 92 men skall köpa 3 par 98 oxå i orangde/bruna..dem är så uunnddeerrbbaara !
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4