• Peak

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

ingen som hade lust att skicka sms:et till mig med rabetten? Här i våra butiker kräver de sms:et och Lindex hade skrivit in för många siffor i mitt mobilnummer och kan inte skicka nytt säger de!

Ingen kod för att använda 10% i webshopen?

• Peak

Coca cola light skrev 2008-06-13 11:30:51 följande:

Är dte någon saom har andlat och använt värdechecken flera gånger, alltså under fler tillfällen? Inte har de någon koll denna gång heller hur mångs gånger msn snvänder den checken?
    det är ju samma kod på alla så hur ska de veta? det skulle väl vara om de kopplat koden till alla kort då...men nej
    Jag har använt flera!
  • Peak

Tvillingmamma2007 - jag undrar exakt samma, tänkte köpa ett par FIX byxor, i webshopen kostar de 149:- men i butik 299:- och de kollade vad de gick in fö så det inte var missat, men nej...

Betty2 - jag klagade också på att jag inte fick sms:et - då svarade de att de hade lagt till en siffra för mycket i mitt nummer, efter att jag har sagt till dem 2 ggr innan!!!
    Så nu skulle det vara rätt och det skulle komma ett sms, när jag inte fick ngt mailade jag igen - då svarade de att de inte kunde skicka ut ett till bara till mig! (fast de nyss hade svarat att de skulle det)
    Så jag frågade vad de höll på med, om de gör fel ska väl inte jag "lida" för det?
    De skulle skicka 50 kr rabatt till mig!
    Igår fick jag ett kuvert med 2 checkar a 50 kr och ett med en! Så det blev nog lite fel igen Men men bättre än 10% på rean iaf!

Och igår köpte jag en skjorta för 12,50 till Lowe

• Peak
    Tina83 skrev 2008-06-15 08:14:44 följande:
    Coca cola light skrev 2008-06-14 21:21:21 följande:
    eftersom du gjorde så vet du ju att det egentligen är fel, och enligt mig är detta samma som att stjäla. att få kläder för en 10 som kostar betydligt mer är fult tycker jag.det borde ju betyda att ni egentligen inte har råd att handla alla grejerna, om ni måste "trycka upp" fejkade pengar
    Va men nu får ni väl ge er? Att det är som att stjäla???

Om man skickar ut en kupong som det inte står "en gång per hushåll" eller "handla för 300 och få 50 kr rabatt" eller liknande och dessutom via mail så är det väl ganska uppenbart att man kan använda den flera gånger, och så stort företag som Lindex har nog koll på sådana regler. Så de vill nog bara locka kunder! och har man dessutom generösa rabatter lockar det ju folk att handla även annars, så Lindex är nog smartare än så, de har nog en strategi som företag de också!

lägg ner nu - om du inte vill handla kläder är det väl upp till dig!? Klagar någon om du INTE handlar??
  • Peak
    Pasadena skrev 2008-06-16 13:41:34 följande:
    mollan nu skrev 2008-06-16 13:19:51 följande:
    Har de 50% på allt? Så klart inte va SKulle behöva köpa ett par kavat till dottern, de är ju så snordyra.
    funderade också på det, men det står på Wedins egna märken (ej externa märken) så det gäller nog inte kavat då tyvärr..

det lät lite för bra, tyckte jag med

Men det är väl samma med den kupongen det står ju inte heller en gång/hushåll eller /kort eller liknande! Men det törs man ju knappt säga här för då blir man väl stämplad som tjuv och annat hemskt!?
  • Peak

2007 Mamma skrev 2008-06-16 23:02:32 följande:

Hmm... vem var det som köpt solskyddskläder som hade gått in för 99kr istället för 199kr på LINDEX och isåfall vilken butik vare det?
    jag vill också veta och var det bara i en butik??
    Är det denna?
    www.lindex.se/se/Products/Product.aspx&subid=1357377&prodid=1455093&parentid=111370&promolevel=true&color=1275711&NewView=true
  • Peak
    Åsa1982 skrev 2008-06-17 12:00:38 följande:
    Jag köpte en solskyddsdräkt till min dotter för 99:- i stenungsund
    ja men VILKEEEEEEN? Är det den jag länkade till eller en annan?
  • Peak
    Åsa1982 skrev 2008-06-17 12:46:30 följande:
    En rosa, byxa å tröja! Ungefär samma som finns på shopen nu fast annat tryck på bara!
    okej, men är den från i år tro eller är den gamal så det är därför de sänkt priset? Jag vill också hitta en billig sådan
  • Peak

okej, tack! har inte sett några på rea hos oss här.
    Jag fick tag i en för 29:- på rea för ett tag sedan, men behöver en till i större storlek till i vinter då vi nog ska utomlands!

• Peak
    lollypop skrev 2008-06-18 12:15:52 följande:
    Fick en värdecheck på 50:- idag Har inte handlat på Lindex på evigheter Kanske dags nu!!??
    de kanske saknar dig
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4