• Peak

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

maggan75 skrev 2008-07-07 18:15:38 följande:
    Fast nu har det ju kommit andra  samma som gummi stövlarna gula och svarta med stjärnor på  finns i webbshoppen ser jätte fina ut
    åh me like! Varför gör de såhär mot mig, stjärnälskaren nr 1? Regnbyxor, jacka och stövlar = 677 kr!!!
  • Peak
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-07-08 09:10:23 följande:
    well twins = 677 x 2!! Hehe fast varför var det inte mörk jacka till de mörka byxorna? Sambon gillade inte den ljusa jackan, annars så var det ju superfärger! Båda skulle jag ju kunna ha till mina boys hehe
    huga!! Ja mörk jacka hade varit snyggt! Men den som var grå (?) var okej också.
  • Peak
    Tjejtriss skrev 2008-07-08 10:19:02 följande:
    Fast det är väl ingen skillnad på tvillingar och vanliga syskon egentligen?
    ja är de inte exakt lika stora så kan ju syskon kanske ärva kläder av varandra.
  • Peak
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-07-08 10:52:45 följande:
    Mina killar är lika långa, tunga och samma kroppsform så de kan inte ärva varandras kläder. Nej kanske "vanliga" syskon inte kan ärva allt heller men något kan man ju tycka och inte behöver man köpa allt dubbelt direkt vid första barnet heller. Sen är det ju inte bara kläder utan dubbla spjälsängar, bilbarnsstolar e dyl.
    och syskon "väljer" man ju ofta att skaffa, tvillingar väljer man ju inte
  • Peak
    Hallontårta skrev 2008-07-08 14:23:08 följande:
    Nu har jag inte tvillingar själv, men jag förstår om de klagar på att det är dyrt. För det ÄR dyrt. Det ska ju trots allt vara dubbelt upp av det mesta, t.ex. säng. Spjälsäng är ju sådant som syskon kan ärva av varandra sedan. Maten blir dubbelt så dyr, barnstolar, babyskydd/bilbarnstolar, vagnarna för tvillingar är dyrare än de vanliga osv. Jag kan i alla fall inte se att kostnaden skulle ligga på den nivå som vi har, för tvillingföräldrar.
    håller med!!
  • Peak
    Tjejtriss skrev 2008-07-09 00:11:27 följande:
    Hmm.. Läste på AFF att velourisarna ska komma i olivgrönt också. Får väl se om det är sant..
    AFF?? Ja grönt vore snyggt! Hoppas!!
  • Peak

undrar hur många kuponger de fick in nu senast

Och tror ni det kommer någon den här månaden när den andra var ute så länge?

• Peak

var på lindex igår (marieberg) såg orange och bruna velourbyxor och rosa jacka - inget annat av velour!! Suck!
    Igelkottarna fanns i båda färgställningarna.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4