• kidA

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

pelagonia skrev 2008-08-12 09:40:05 följande:
    Men han/hon kommer att komma i mars nästa år..så han/hon kommer att vara 9 månader..Ja kanske blir det för stort.
    aha. jag tänkte dec nu o sen att du skulle ha den första 3 månaderna där
    aha neh men då kanske den kan funka. problemet då är att om overallen är för stor så kommer barnet inte kunna krypa eller gå i den.

jag skulle sälja o köpa ny sen när man vet vilken stl barnet kommer dra då.
    **mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • kidA
    kitara skrev 2008-08-12 12:32:20 följande:
    Regnvantar, betyder storlek 1 - ett år osv?Hittade ingen info om det på hemsidan.
    japp. 0 är upp till 1 år o 1 är från 1 år osv...
  • kidA

jag tycker oxå det finns mkt fins hos både kappahl lindex o me&i. men det här är en lindextråd. jag störs inte av kläder fr andra kedjor i bildtråden. men kan tycka att det är onödigt att jämföra med kläder fr andra kedjor.

me&i är me&i o lindex är lindex. de försöker inte göra samma kläder. så varför jämföra?

• kidA
    Pillis1975 skrev 2008-08-12 20:42:49 följande:
    Kan hålla med om att det ibland blir dagisnivå på diskussionerna men man behöver ju inte svara på sånt som man tycker är nonsens, blunda o glöm, efter några minuter tänker man inte på inlägget nåt mer. Sen kan jag visst tycka att det är bra att jämföra Lindex o me&i, för det är mycket Lindex som e lika bra eller bättre än me&i o då är det ju bra att veta det så att man köper från rätt ställe
    jo fast nu var det det omvända. där man i en lindextråd förklarade att byxorna fr me&i var snyggare. o det var ärligt inte ens samma modell på dem. så då tyckte iaf jag att det var en onödig jämförelse.
  • kidA

jag hade oxå kört på 92.

• kidA
    Zarah81 skrev 2008-08-13 12:37:49 följande:
    nu har jag fått  skinjackan från hm den är bara såååååååååååååååååååååååååååååå snygg o cool xakt det jag drömde om hihih bilder kommer snart...men en fråga tror ni 86 för en 14 månader barn är oki elle borde jag satsa på 92? har inte än provat den men det gör jag snart så fort lillen vaknar från sömnen vad skulle ni har gjort?
    jag skulle satsat på 92.
  • kidA
    iorlina skrev 2008-08-13 16:39:30 följande:
    Tror det är lite svårt med ålder.... Min kille på 20 mån har fortfarande 80.....
    men då måste han vara ganska liten va?
    min 12månaders har 86.
  • kidA

var förresten på jakt efter puffjeans häromdagen. alltså med resår i midja o vid fötterna. på lindex kostade de 229 kr. på hm 99 kr. ett tips bara om ngn letar billiga mjuka jeans.

• kidA
    Wilmis07 skrev 2008-08-13 20:04:51 följande:
    Hittade jättefina "puffjeans" förra veckan på kappahl för 129 kr,var på baby upp till storlek 86.  Vad jag blir sur,hämtade ut ett paket nyss med 3 par velour byxor varav ett par röda,jättefin färg.Tog upp dom ur påsen ser då att dom är alldeles smutsiga,ser ut som "mat dregel".Någon som har bild på puff jeansen från Hm?
    shop.hm.com/media/products/655/DL655_58518_75000_99_9999.jpg
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4