• kidA

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

JuliaochNelly skrev 2008-08-24 16:57:12 följande:
    Någon som har svart pluschbyxor i stl 104 eller runt där? ska ha ett par till en meandi kläning men vet inte om jag ska köpa deras egna eller hur jag ska göra...håller sig dom svarta fina?
    jag har dem. tycker de håller sig okej. inte världens bästa kvalitet kanske. de krymper en del i tvätten. men själva velouren håller sig fin iaf.
    **mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • kidA

min son har 98 på kläder normalt nu men 98 i de byxorna är på gränsen till för korta nu. så ett tips är att gå upp en stl.

• kidA
    Smultronhjärta skrev 2008-08-24 17:01:25 följande:
    Mina har inte krympt..tvättar i 40 grader och ingen torktumling
    jag tvättar aldrig i mer än 40 heller o ingen torktumling. mina är iofs ngt år gamla. det kanske kommer med tiden?
  • kidA
    daphniamagna skrev 2008-08-24 20:40:08 följande:
    Men är inte fleeceoverallen för varm under hösten?Tack för ditt svar föresten!
    jo molnoverallen är skitvarm för hösten. den hade jag på min lille i vintras när det var minusgrader. innan dess kokar barnen i den overallen.
  • kidA
    Smultronhjärta skrev 2008-08-24 20:47:35 följande:
    Som andra redan skrivit så tycker jag att molnisen är för vintern då jag oxå använde den..Läste dina frågor lite snabbt..nu på hösten hade jag använt en tunnare overall eller fodrade byxor och jacka. Gärna vindtäta-blåsigt på hösten Denna är ju fin-har dock ingen aning om hur tjock den är..www.lindex.com/se/Products/ImageZoom.aspx...
    den är nästan lika tjock den.

men molnsetet funkar ju i höst? fleecejackan o byxorna till. toppen för de små ju.
  • kidA

jag har kört med pops oxå. toppenbra.

• kidA

nu när vi ändå är inne på andra märken.

ngn här som haft en molooverall eller idaT-overall? de tjocka vinteroverallerna alltså. inte de i fleece.

• kidA

här har de bara den med röda muddar. skitfin.

• kidA

finns det ngn bild på denna bruna lurv med gröna kantband?

• kidA
    Ensan skrev 2008-08-27 22:03:07 följande:
    Tycker ni att man kan ha Lindex velourbyxor på en 2årig kille?? Hade såna till honom förra året, och då var han jättefin! Men nu blev jag lite osäker dels eftersom han är ett år äldre, och dels eftersom byxorna säljs på tjejavdelningen...
    jag har dem på min 2½åriga kille
  • kidA

min 8åring har plyschbyxor

• kidA
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-28 08:25:47 följande:
    ja det kommer bli katastrof med stl de tar inte in så många...fick jag hör men jag ska hajag är på lindex minst 3 gånger i veckan och jag har sten koll på grejerna, får alltid det jag vill haJag undrar om någon har köpt en silver jackan till flickor 86-uppåt jag funderar på den till min dotter hon har 110 men kan man ha en sådan på dagis<++++
    jag o en kompis stod faktiskt o kommenterade den o den rosa jackan igår på lindex. den är fruktansvärd i materialet. blir det minsta blött kommer det gå rakt igenom. ingen yta på jackan alls liksom. dessutom väldigt tunn i tyget. så fastnar hon i en liten gren kommer jackan rivas sönder direkt.

jag hade inte köpt den.
  • kidA
    maggan75 skrev 2008-08-28 08:33:12 följande:
    Hos oss hänger/ligger de svarta och grå plysch byxorna på pojk resten på flick
    samma här i stan (linköping)
  • kidA
    Tina83 skrev 2008-08-28 09:01:23 följande:
    vad tycker ni om de nya sköldpaddströjorna?jag köpte den med mörkgrön botten. fanns även med gul botten
    nya? är inte de jättegamla?
  • kidA
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-28 09:16:02 följande:
    nu har jag lagt in en bild på igelkott pyjamas, men man ser inte hela men tänkte jag kunde lägga in en bild som jag hade i mitt galleridet var någon som hade n bild på en flicka med lila/blå randig heldräkt!!! den var fiiiin och barnet medden vill jag ha till min pojke!!! 
    du har spärrat ditt konto så man inte kan komma in där ju.
  • kidA

aha... i bildtråden

• kidA
    Smultronhjärta skrev 2008-08-28 09:28:09 följande:
    Det har kommit två mer "höstiga" varianter
    aha. måste jag kolla in.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4