För alla oss som gillar Lindex. Del 4

jo, man måste ju låta de ha lite kläder som de själva vill. Men det är jobbigt att behöva bråka nästan varje morgon om att spindelmannenkalsongerna är i tvätten allihopa. För att sen gå vidare till garderoben där jag försöker dölja de få spindelmannenkläderna som finns och ist ta fram nåt jag tycker är fint och ungen blir tvärilsk och bara tjatar om spindelmannen!
Tro det eller ej, men det finns en del fina spindelmannen också... vi har tex svarta t-shirts med vitt och gult spindelmannen-tryck... de tycker jag jättemkt om. Så när jag hittade en likadan i lillebrors storlek på rea så kunde jag inte låta bli den! Men de flesta faller mig inte i smaken... men de är bra att slänga på de dagar man inte orkar anstränga sig och då man tycker att det inte finns något fint alls att sätta på de.... med så mkt kläder borde man väl iaf tycka nåt är snyggt!
Jag tycker däremot inte alls om Hello Kitty, så jag får väl vara glad att jag bara har grabbar Jag höll på att smälla av när stora killen ville ha en röd hello kitty-mössa i vintras! Som tur var så var den slut i hans storlek! Så om du har otur så kanske din tjeja en dag kräver spindelmannen... man vet ju aldrig!
Men kära nån! Varje gång en sån här kupong kommer ut ska det gnällas och ältas och spekuleras.
Hur många gånger du utnyttjar den är upp till ditt samvete.
Jag har hittills använt kupongen EN gång och det var igår... jag köpte en kortärmad/benad bodysuit på ord. pris och ett par byxor på rean. Lämnade fram en kupong och fick 50:-/rabatt. Jag går inte till Lindex och använder kupong efter kupong bara för att den finns fast jag egentligen inte ska ha nåt, sen vet jag att det finns de som resonerar så.... men jag tror inte halva Sveriges befolkning gör det precis.
Det är absolut inte konsumentens fel, utan det är ju Lindex´s fel isf. De går med all sannorlikhet back på många köp med kupongen, men jag tror nog de går plus på fler köp än så för det är inte många som orkar springa runt i 10 olika butiker eller som ens kan det! I de flesta städer förutom storstäderna finns det ju oftast bara 1 eller 2 butiker. Då kanske man handlar fler än ett plagg med 50:- kupongen?!
Eftersom kupongen funnits innan och gått att skriva ut hur många ggr som helst även då, folk har använt flera kuponger på SAMMA köp, borde de inte lärt sig då??? borde de inte skriva att kupongen bara gäller 1 gång/person el kort, inte i kombination med andra erbjudanden etc och även lägga in en spärr på kortet med enbart en kupong per person. Så länge företaget inte gör det så kan de inte gnälla på att kupongerna utnyttjas och kanske även missbrukas om de ser det på det sättet? jag vet inte vad de har för inställning. Rent generellt så ger kuponger otrolig köpkraft och Lindex är verkligen ett kupongföretag minst sagt. Jag tror de lever mkt på det att folk handlar för att de har kuponger och det skapar fler kunder som handlar ännu mer även när de inte har kuponger.
Själv handlar jag inte enbart för att kupongen finns, mitt samvete säger även ifrån att använda flera kuponger vid samma köptillfälle, MEN jag skiter fullständigt i vad andra gör! Det är deras val och inget jag hänger upp mig på! Låt folk göra det de vill... vi kan ändå inte hindra de. Personangrepp tycker jag är fult.
ja, bamseregnjackan finns ju bara i en färg... såvida du inte vill att nån av de ska ha en rosa/grön Men det kommer nog nya färger till hösten antagligen...