• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

pelagonia skrev 2008-06-16 12:07:21 följande:
    Någon som känner till dessa byxor ? Hur är dem ? Varma ? Passar dem till både sommar/höst/vinter ?'www.lindex.se/se/Products/Product.aspx...
    de är ganska så tjocka och enligt mig lite "klumpiga"... jag gillar de från flick bättre. Men de passar väl året runt som de flesta mysbyxor så att säga, en varm sommardag skulle jag inte sätta på de dock...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    pelagonia skrev 2008-06-16 12:18:41 följande:
    Ok.Tack..Hmm låter mer som höst/vinter eller kalla dagar byxor..gillar inte heller för klumpiga.Kan du rek några bra mjukisbyxor som inte är klumpiga ?
    ja, nu har de väl reat ut de braiga muddbyxorna från flick t3b2... men annars var de superbra tyckte jag. Borde komma nya mjukisbyxor snart tycker jag... Jag hoppas på velour!
  • Snorky
    pelagonia skrev 2008-06-16 12:43:20 följande:
    Velour var super..det köpte jag bara när lilleman hade str 62-80 men nu finns dem väl inte i större str på lindex. Flickavd sa du..får kika om det finns något.
    det fanns i höstas i stl 86-122 på flick t3b2... jag hoppas det kommer nu till hösten igen!
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-06-16 12:46:57 följande:
    DU är allt en riktig velourmamma du......precis som mig
    ja, på nederdelar älskar jag velour... så mjukt och gosigt!
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-06-16 12:54:41 följande:
    Kan inget annat än hålla med, hade gärna haft dom själv oxå
    ja, precis... Synd bara att det inte passar sig till jobbet! HAHA! Men här hemma har jag några par att gosa runt i!
  • Snorky
    mollan nu skrev 2008-06-16 13:19:51 följande:
    Tur man köpte på sig ett par storlekar uppåt i velourisar  då kan dottern mysa runt i mjukisar i fler år  Nyttjade förresten 50% på wedins idag. 199.50 för ett par lågskor i skinn tycker jag är sjukt bra.
    ja, jag sitter och funderar på om jag ska ta mig in till stan och kika efter nya skor. Jag skulle behöva några nya snygga och bekväma ballerinor.... Halva priset på valfri vara är ju hur bra som helst!
  • Snorky
    Pasadena skrev 2008-06-16 13:08:25 följande:
    Intressant att ni pratar om velourbrallorna. Tänkte just på det idag att de knappt finsn att få tag på längre. Det hänger ett par här och var på t3b2-ställningarna men de börjar ta slut där med och det verkar inte fyllas på? Jag har köpt i 3 olika färger och storlekar till dottern. De har varit super!
    här är det helt o hållet slut och har inte funnits några på flera månader.... finns bara på baby och jag har alla färger i stl 80 till lillgrabben. Han kan fortfarande ha de, men till hösten behöver han större. Så jag hoppas verkligen att det kommer in igen!!! De var ju så populära, så de borde väl komma tycker man?
  • Snorky
    Pelagonia: Jag var på Kappahl idag och såg massa basmjukisbyxor på reasnurran. 59:- tror jag de kostade på rean. De verkade vara hyffsat smidiga... jag stod o velade om jag skulle köpa några, men hoppade över det till slut. 20%-sms:et gäller ju fortfarande så det blir ju inte ens 50:- för byxan.
  • Snorky

Jag har som sagt varit på stan idag... men kom inte hem med en endaste pinal! Så kan det gå. HAHA! Skulle ju leta skor till mig... men såklart bara för att jag hade den där 50%-kupongen så fanns det verkligen inga ballerinor alls i hela butiken som tilltalade mig! Antingen fula eller så satt de konstigt eller så var de i plast vilket jag får panik av när fötterna inte andas.... Ska kolla i Marieberg imorrn ist så får vi se om det går bättre!

• Snorky
    pelagonia skrev 2008-06-17 13:24:23 följande:
    Tack..måste ha missat dessa..eller så fanns det inga på den kappahl.
    jag var in på en annan kappahl idag och köpte ett par av de till stora killen, så får se hur de blir. Här hade de massor verkligen... gick inte att missa. Men det kanske kan hända att de fyllt på? för jag tycker de sätter ner fler varor hela tiden!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4