Svar på #20
jag kopierar och svarar på dina frågor:
Den utbildningen jag gått finns både som privat och statlig. Man får samma "certifiering" och samma typ av jobb.
Förstår inte riktigt vad det har att göra med om man bekostat utbildningen själv eller inte om man utbildat sig till något för att få arbete :-/ SVAR; OFTAST FINNS DET EN ANLEDNING TILL VARFÖR MAN FÅR BEKOSTA DEN SJÄLV MEN DÄR ÖVERLÅTER JAG SVARET TILL DIN FANTASI. DU SKRIVER ATT MAN FÅR SAMMA CERTIFIERING, KAN INTE DU HÄNVISA TILL DEN STATLIGA UTBILDNINGEN OCH ÄVEN TILL DEN SOM DU GÅTT - HADE VART INTRESSANT ATT SE/LÄSA SKILLNADEN (MEN KOM IHÅG , DU BEHÖVER INTE ÖVERBEVISA NÅT UTAN JAG E NYFIKEN BARA.
Självklart får du ifrågasätta saker och ting, och du får även tro och tycka precis som du vill. Men om jag inte har några källhänvisningar som "duger" för dig så har jag ju inget att ge dig, eller hur? SVAR;NÄ INTE DIREKT, OM DU SJÄLV SAGT ATT DINA EGNA CELLULITER FÖRSVUNNIT DÅ HADE DET VART EN ANNAN SAK MEN DET NÄMNDER DU INTE,MEN DU BERÄTTAR JU BARA HUR DOM KAN FÖRSVINNA OCH JAG TROR INTE PÅ DET - DET E VAD JAG TROR.
Det spelar ingen roll att jag jobbar med det (tydligen spelar det även roll vilken utbildning jag har exakt heller?),SVAR;JAPP-JAG TYCKER DET SPELAR STOR ROLL VILKEN UTBILDNING DU GÅTT, EFTERSOM DU SÄGER ATT DU E UTBILDAD, JA SÅ DET HAR STOR BETYDELSE.
eller att jag har haft chefer och lärare som är läkare osv heller.
Utan det enda du sagt själv att du "tolererar" som källhänvisning är något från typ en professor i kost och motion.
SVAR;DET ENDA??? DET HAR JAG ALDRIG SKRIVIT, DU HAR TOLKAT DET SÅ. DÄREMOT MÅSTE DET KOMMA FRÅN EN KÄLLA SOM JAG ANSER KAN BESITTA DEN KUNSKAPEN O DET ANSER JAG INTE ATT AFTONBLADET KAN. KOM IHÅG-DET E VAD JAG ANSER, ANDRA KAN TYCKA OLIKA.
Jag har inte detta, så vad ska jag då hänvisa till när det jag har inte duger? Jag har sagt vart mina påståenden kommer ifrån och det duger inte till. Då är det som det är.SVAR,JA PRECIS, JAG KÖPER INTE DINA ARGUMENT, VERKAR VARA SVÅRT FÖR DIG ATT ACCEPTERA.
Men jag tycker det är lite slag under bältet och ifrågasätta en utbildning som jag gått som att jag inte skulle tillfört en speciell kunskap bara för att den varit privat istället för statlig. Men det är ju min åsikt. Det är lätt att sitta och vara "morsk" när man är anonym på nätet.
SVAR;JAG VÄLJER ATT VARA PRIVAT AV OLIKA ANLEDNINGAR OCH DET TYCKER JAG INTE HAR MED SAKEN ATT GÖRA.